pondělí 24. září 2012

Má parfémová sbírka


Ahooj, tak, je tu tolik slibovaný nový týden a já doufám že opravdu dodržím to co jsem slíbila a bude tu více článků než doposud. Odpoledne jdu nakupovat nějaký dáreček pro mamku, protože má narozky.....Proto je tedy tento článek přednstavený, jelikož se dneska vrátím až večer... Tak, tady je má slibovaná sbírká všech parfému.

mimochodem....jsem opravdu hrdá na tyhle fotky.Vidíte jak se ty flakonky krásně třpytí? Radost pohledět :D





1. Můj historisky první parfém - toaletní voda 
malinová srdcovka ♥

Už podle názvu si můžete všimnout, že tuto toaletní vodu prostě miluji. Je z Yves Rocher běžně ke koupení co jsem si všimla....Má nádhernou malinovou vůní, které prostě nejde odolat. Škoda jen, že moc dlouho nevydrží a většinou po příchodu ze školy už nezbyly žádné stopy po vůni. To víte, má první "voňavka", ještě z dob, kdy jsem nebyla takový blázen do kosmetiky a tak celkově :D



2. Můj historicky první "voňavější" parfém
Playboy srdcovka ♥


Já vím, divný název, ale ano...Ten první parfém ani mezi parfémy nepočítám, protože je tak neskutečně sladký, že by jej i malé dítě mohlo nosit a nebylo by to blbé. Playboy jsem si vybrala sama, název je tuším....ne, vlastně už nevím jak se jmenuje, ale voní opravdu krásně. Všem moc doporučuji...ikdyž si myslím, že většina ho zná, protože je/byl nějakou dobu hodně oblíbený.




3. Jediná voňavá věc, o kterou se dělím s mamkou :D

Ne, tady žádné srdíčko nebude....Já a moje mamka máme úplně odlišné čichové buňky. Ona má ráda ty nehorázné smrady z které mě bolí hlava a já naopak ty nádherné jemné a ne moc těžké vůně. Tento parfém jsem dostala, tím pádem jsem si ho nevybrala a skutečně je to přesný typ pro mamku. Je to tak těžká vůně! A mamce tak nehorázně voní :D Takže jí ho půjčuji...Přesto mi hrdě stojí v mém pokoji na poličce, protože je to krásné balení a pokud si všimnete, uvnitř flakonku jsou malé skleněné kuličky, které dělají opravdu úžasný efekt :-)



4. Jediná voňavka, kterou si beru když jdu za sportem

Také jsem dostala dárkem, ale z téhle jsem naopak opravdu nadšená. No jo Puma, samozřejmě jde o sportovní vůni, možná že je tam i troška té klasické pánské vůně, ale mě voní dokonale sportovně a kdykoliv jdu tančit nebo jinak sprotovat, tak si dám trochu na ruce. Voní vážně skvěle. Těžké vůně se prostě do tělocvičny nehodí že :-)


5. Má největší radost

Kdyby to někdo nepoznat, jde o New York Muse od Elite. Problém je v tom, že se mi jaksi zlomila "ta věc nahoře", takže...:D Proč největší radost? Z věcí, které dostanu zadarmo nebo od někoho jiného mám největší radost ze všech. Miluji, když jsem obdarována...vy ne :-) Prostě ten pocit je nejlepší...Jedná se o můj nejnovější přírustek a v tuto chvíli jsem ji zatim ještě moc netestovala. Ano, jde o trošičku těžší vůni, než je u mě běžné...ale na druhou stranu jsem zjistila, že opravdu dlouho vydrží a jde opravdu cítit..Jen co po nějaké hodince vyčuchne, vůně je vážně dokonalá ♥
 



7 komentářů:

  1. Elitku mám taky:) Moc hezké fotky :) opět s nádherným výhledem ...

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ak si chceš zbierku vylepšiť, rozbieham giveaway o parfém Chanel:)

    CHANEL ALLURE GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Elite znám, je božská. A díky za krásně voňavý článek, takový mám moc ráda ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. všechny vůně znám :)) ale tu od yves rocher ne a moc mě zaujala :) můžu se zeptat kolik stojí? jinak máš hezký blog.. zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Vůni od YR mám už asi tak dva roky, takže na cenu si už nevzpomínám, ale řekla bych že nad 200 určitě. Yves Rocher není nikdy nijak extra levná záležitost...ale stojí za to :D

      Vymazat
  5. tak to som prekvapena, ze ta YR moc nevydrzi, ale tie ich vone su fakt autenticke:)...aspon som varovana, ze sa ich neopla kupovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak bych to nebrala ;-) Je to prostě toaletní voda a toaletky vždycky vydrží méně než normální parfémy. Krom toho je běžné že ty sladší vůně nevydrží tolik jako ty těžké....takže bych to moc neřešila a podle mě se i tak koupě vyplatí ;-)

      Vymazat