středa 15. října 2014

Nákupy v Praze


Ahoj tak jsem po nějaké té době zpátky! Přechod z prázdnin na školní rok mě vyhodil z blogového režimu ale teď už to snad zase bude lepší :) Nedávno jsem navštívila Prahu a proto se s vámi chci podělit o ty nejzajímavější kousky, které jsem si koupila.

Myslím že o Praze vám nic říkat nemusím, kdo tam byl tak ví a kdo ne tak určitě jednou zjístí :D Památky jsme tentokrát úplně vyškrtli, Karlův most jsem rychle přeběhli a stejně tak i to ostatní. Projeli se poVltavě, což bylo celkem nic moc a šli do Zoo, ve které jsem nic moc neviděla a byla jsem akorát rozčílená z toho jak je velká a všude nějaké křoví a žádné zvířata. Ale ne, nebudu si stěžovat, protože hlavně šlo o nákupy a ty byly skvělé!


Jako první jsem zamířila do H&M a koupila si tzv. crop top, neboli zkrácené triko s odhaleným břichem. A protože si úplně netroufám, tak jsem si koupila i tyhle super černé kraťasy se zvýšeným pasem, takže v konečné kombinaci mi neleze skoro nic a vypadá to skvělé. I když ty kraťasy jsou hodně uplé a kratší než ostatní co mám, ale zbožňuju je.







Naprosto jsem se zamilovala do Bershky. Tento obchod jsem objevila teprve o těchto prázdninách a jsem nadšená. Nemůžu se dočkat, už v listopadu se otevírá i u nás ♥ Koupila jsem si květinkové tričko, trochu kratší na uzlík dole a džíny. Přísahám, že jsou to nejlepší džíny, co jsem kdy měla. Jsou krásné a hlavně ultra uplé a z njakého nepochopitelného důovdu se v nich cítím moc dobře. Blbě se do nich leze, sundávají se ještě hůř ale vypadají krásně na mně



A jako další přišel na řadu Vans store. Nebo ne, nebyl to přímo Vans store, ale něco podobného, jen už si nemůžu vzpomenout na název :D (Foot Locker to nebyl). Koupila jsem si úžasný vak, nosím ho teď pořád, protože je prostě krásný a hezky mi ladí s džínama, bundou celkově. Dále jsem koupila ve slevě klasické černé Vansky. Nejsou to ale takové ty obyčejné, tyhle jsou trochu nižší, mají jiné šití a dle mého názoru jsou o hodně kvalitnější. Zatím se vůbec neorzlepují a to je nosím téměř pořád. A protože mi zbyly peníze, koupila jsem si i Vans mikinu, která je fakt pohodlná, i když ta cena je hrozná :D




Kdo propadl mánii těchto křiltovek, určitě má doma právě tuhle klasickou Yankees černou. Mám ji ráda, hodí se ke všemu, ale na můj vkus ji začíná nosit už moc lidí v mém okoli, takže jsem si už koupila i pár jiných méně nošených.












Pull and Bear je skvělý obchod, hlavně to pánské oddělení se mi líbí. Našla jsem si ale i hezké tričko v dámském. Dlouho jsem hledala nějaké klasické jednoduché bílé a našla ho. Jsem moc spokojená, je jednoduché, ale má zajímavý střih, super lem kolem krku a výstižný nápis ;)







Celkově můžu říct, že šlo o jedny z těch lepších nákupů za tento rok. Jsem ráda že jsem po dlouhé době koukala spíš na kvalitu než kvantitu a jsem opravdu se vším spokojená :) Jaký je váš oblíbený obchod nebo značka??


1 komentář:

  1. Nádherné vecičky budem rada ak si pozrieš môj blog www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat