pátek 31. října 2014

Would You Rather Tag (Halloween edition) / Co bys radši..TAG

Znáte klasický tag Would you rather (Co bys radši?). Já jsem už tento tag dělala, ale dneska to bude něco trochu jiného. Jde o Would you rather tag, ale s Halloweenskou tématikou! No ano, dneska je Halloween. Vím, že u nás se to moc neslaví, ale já tento svátek naprosto zbožňuji a baví mě ta atmosféra a vše okolo něj. Tak doufám, že si dneska aspoň zkouknete nějaký ten strašidelný film, vydlabete dýni nebo jen něco dobrého upečete. Je pátek a Halloweenský víkend začal ♥

Untitled

Co bys raději/ Would you rather...


1. Šla hřbitovem sama o půlnoci nebo strávila noc ve strašidelném opuštěném domě?
• Happy Halloween •Mám hrůzu občas i z mého vlastního domu, takže do strašidelného domu bych určitě nešla natož tak tam přespávala. Raději na hřbitov, kde mám volný prostor a můžu rychle utéct :D

2. Sbírala jablka nebo vyřezávala dýni
Rozhodně vyřezávala dýni, protože mě to každým rokem baví víc a víc, naopak na sbírání jablek nevidím zábavného snad nic.

3. Mít dovoleno sníst za týden tolik sladkostí kolik budu chtít ale zbylé sladkosti si nesmět nechat nebo mít povoleno sníst pouze jednu sladkost denně, ale nikdy by mi je nikdo nevzal.
Druhá možnost, z jezení hromady sladkostí každý den by mě tak akorát bolelo břicho a bylo mi blbě. Navíc nemám ráda časové omezení na cokoliv jedlého :D

Halloween monster cookies ll via Tumblr4. Potkat upíra nebo vlkodlaka?
Upíra, nepřijde mi tak děsivý jako vlkodlak. Krom toho raději budu jenom vysátá, než celá pohryzaná :D

5. Být upírem nebo vlkodlakem
Opět stejná odpověď. Také záleží ale na tom o jakého vlkodlaka a upíra by se jednalo. Jsem ale ovlivněna upířími deníky a tam bych rozhodně byla raději upírem.

6. Číst strašidelný příběh nebo vidět strašidelný film?
Láká mě spíše ten příběh. Hororů ve filmovém zpracování už jsem viděla dost a nemám z toho moc dobrý pocit a pak se akorát bojím. Z knížky bych možná vycítila to napětí jinak a nebylo by to tak děsivé, protože bych neviděla ty hnusné hororové postavy jako ve filmu. Ale ještě jsem žádnou nečetla, nemáte nějaký tip :)?

7. Mít kostým, který je naprosto úžasný, ale nepohodlný nebo vcelku tuctový kostým ale pohodlný?
To je těžké. Kdybych v tom kostýmu měla být pár hodin, tak zvolím ten nepohodlný abych se jen pochlubila a pak ho rychle sundala. Ale třeba na halloweenskou party bych šla raději v něčem pohodlnější. Přeci jen se nechci zabít nebo se nějak ztrapnit že ano :D

8. Mít vlastnoručně vyrobený kostým nebo koupený v obchodě?
Asi bych se cítila lépe v tom koupeném, ale jsem si jistá, že by se mi nechtělo utrácet moc peněz a objednávat to někde přes internet, takže bych nakonec určitě skončila s tím vlastnoručně vyrobeným.

made an a7x pumpkin9. Dostat 20 sladkostí, které naprosto zbožňuješ nebo 50 sladkostí, které ale moc nemusíš?
Určitě radši těch 20. To sladké co mi nechutná by se mi stejně válelo v šuplíku a až by an něj jednou došlo, bylo by mi akorát špatně.

10. Jít chodit v maskách a sbírat sladkosti s přáteli nebo s malým dítětem, ale dostat za to 400 kč.
Asi bych v určitou dobu chodila s oběma :D 400 by byly fajn, ale s přáteli taky. Prostě bych to nějak rozpůlila.

11. Jít na úžasnou párty kde ale nikoho neznáš nebo na nic moc párty ale znát tam všechny.
Jak může být párty úžasná když tam nikoho neznáte a sedíte sami v koutě :D? Ne, raději budu s těmi které mám ráda a dokonale je znám.

12. Vyhrát soutěž o nejlepší kostým nebo vyhrát soutěž o nejlepší vydlabanou dýni?
Klidně i tu dýni, protože obdivuji ty co dokáží do dýně vyřezat prakticky cokoliv. 

13. Muset spát v rakvi nebo muset žít ve velké dýni?
No..:D V rakvi bych nespala ani náhodou, takže bych se nějak musela smířit s tou dýni :D

🎃👻👻14. Muset sníst 6 rybích očí nebo jednu malou žábu?
Žáby se jí? Obojí mi přijde naprosto nechutné, ale radši ty rybí oči... sníst žábu, to si nedovedu představit.

15. Muset nosit svůj Halloweenský kostým až do dne díkuvzdání nebo tři dny chodit do školy s dýní na hlavě?
Den díkuvzdání je až 27. listopadu, takže chodit skoro celý měsíc v masce je trochu blbé. Znervozňovalo by mě už jen to že mám každý den to stejné, takže asi ta dýně na hlavě, ale to teda taky není ani trochu super.

16. Pomoct s tvorbou a designem strašidelného domu nebo jít do strašidelného domu, který tvořil někdo jiný.
Happy Halloween 🎃Raději bych jej sama vytvořila. Raději bych se koukala na ty vystrašené lidí s tím, že já vím přesně kde co je, než být vyděšená k smrti a jít tam ještě dobrovolně, to fakt ne :D

17. Být přepadena pěti zombíky nebo jedním vlkodlakem.
Ehm, já fakt nevím. Zombíci chodí pomalu myslím, takže teoreticky bych jim utekla snadněji, ale přijdou mi děsivější než vlkodlak. Jenže tomu zas tak snadno utéct nejde (možná tak vylézt na strom). Asi ti zombíci, ale jen kdyby fakt byli takoví polomrtví a chodili pomalu :D

18. Sníst všechny Halloweenské sladkosti nebo dostat za každou sladkost zaplaceno 200 kč.
Rozhodně bych je radši prodala :D Vždyť 200 korun na jednu sladkost je hromada peněz a bez toho sladkého se stejně obejdu, protože ho můžu jíst celý rok, ne jen na Halloween.

 19. Obléknout se za anděla nebo ďábla
Raději bych byla ďábel, ale ke mně by se vzhledově více hodil anděl, takže anděl :)

20. Slavit nebo neslavit Halloween v česku?
Slavit!!!













3 komentáře:

  1. Halloween je super :) já ho nikdy moc neslavila, ale tenhle rok jsme s kamarádkou alespoň něco udělaly :) Když tak čtu ty tvé otázky, nevím vůbec pro co bych se rozhodla :) ale zkusím ještě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Otázka 13 mě celkem dostává :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné! Prečo som naň nenarazila na Halloween... Tvoje odpovede sa mi páčili a vypadá to ako fajná zábava. Možno budúci rok si ho spravím. :)
    (Viallen z All dreams are real-http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat