čtvrtek 7. srpna 2014

First Date TAG/ První rande


Cute couple


Tag s názvem "Moje prvni rande" mě vážně zaujalo. Narazila jsem na něj u youtuberky soothingsista pod názvem "Firts date tag" a rozhodla se že se taky přidám. Snad každý z nás už zažil nějaké to první rande. Zkrátka první oficiální předem domluvené setkání s osobou, s kterou se skoro vůbec neznáte nebo jen opravdu málo a nevíte ani co očekávat. Já přítele mám, ale předtím jsem nijak moc s klukama nevycházela pokud to nebyli kamarádi, takže budu odpovídat spíše ze zkušeností posledního půl roku :)



1. Kolik času potřebuješ na připravu?
 Mé přípravy na cokoliv trvají většinou hodně dlouho, takže když už se mám setkat s člověkem, kterého chci zaujmout, tak je to opravdu dlouhá doba. Dokážu vstanout i opravdu brzo ráno a třeba celé dopoledne se připravovat :D Ale většinou mi to zabere tak tu hodinku nebo dvě.

Cute
2. Jak by mělo vypadat perfektní první rande? ( večeře, kafe, kino, ..)
Jsem toho názoru, že dva lidé kteří se skoro vůbec neznají a nic o sobě neví, by neměli jít vysedávat do kina. To ticho a tma by mi připadalo asi trapné. Stejně tak bych nevyhledávala nějaké moc akční rande kde bych se měla nějak fyzicky projevit, protože bych se asi trochu styděla. Myslím že napoprvé je úplně nejlepší si prostě sednout na jídlo nebo jenom na kafe do nějaké obyčejné kavárny nebo fast foodu. Žádná nobl restaurace, klidně obyčejný mekáč :D


3. Co si vezmeš na první rande? (džíny, kalhoty, sukně, šaty..)
Normálně bych si vzala prostě to, co nosím ráda každý den a co mě charakterizuje. Ale když se chci nějak lépe obléknout, vždy sáhnu po sukni. Neberu žádné nepohodlné boty jako lodičky, ale radši oblíbené tenisky a také vynechám tílka s výstříhem, protože by mě to spíš znervozňovalo.



Love4. Jaký makeup zvolíš pro první rande? ( jednoduchý, sexy, výrazné rty...)
Každý den nosím pořád ten samý, takže není co řešit a ani nevim s čím bych experimentovala. Výrazné rty bych nechala na jindy a radši vsadila na klasiku.


5. Najednou je ti oznámeno, že máš 30 minut na to se připravit na první rande. Co budeš dělat?
Pokud by mi to bylo oznámeno ve chvíli kdy ležím v posteli ještě neprobuzená, tak to teda nevim nevim :D Určitě bych skočila aspoň rychle do sprchy a umyla si zuby, nalíčila se stejně jako vždy a hodila na sebe nějaké obyčejné oblečení, protože na nic speciálního bych už asi neměla čas. Cestou si dala musli tyčinku.

💘
6. Necháš za sebe na první rande zaplatit, zaplatíš ty nebo každý zvlášť?
Nečiní mi žádný problém za sebe zaplatit, pokud to teda nebude nějaká pálka. Rozhodně bych ale neplatila za kluka, přijde mi to divné a být klukem tak se cítím trapně. Myslím, že je celkem běžné, že kluk za holku na prvním rande zaplatí. Je to milé a dělá to dobrý dojem, ale jak říkám, nevyžaduju to.


7. Půjdeš s ním znovu ven?
Většinou když už s tím člověkem vůbec někam jdu, tak očekávám že se uvidíme znovu. Určitě bych nechodila na rande s kde kým koho náhodně potkám.


8. Je čas se rozloučit, co uděláš? (objetí, pusa, polibek, zamávání...)
Já jsem moc stydlivá na to, abych se do něčeho hrnula :D Pokud kluk začne a rande se mi bude hodně líbit, tak se nebráním ani polibku, ale myslím že nejlepší je na začátek objetí nebo pusa na líčko.



3 komentáře:

  1. Tohle je hodně zajímavý tag! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké odpovědi, vážně jsi to pěkně napsala :) Mám ráda lidi, kteří si na nic nehrají a jsou za všech okolností sami sebou. Myslím, že právě tím nejvíc zapůsobíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na to úplně stejný názor, upřímnost je to nejdůležitější a za nic se neschovávat :)

      Vymazat