sobota 1. září 2012

Goodbye Summer!



Pamatujete si, jak jsem na začátku prázdnin psala mé "Plány na prázdniny" ??? Nooo, říkala jsem si, jak to všechno splním a na konci prázdnin budu pyšná, kolik jsem toho stihla...Ehm...berte tento článek s rezervou, protože přichází zhodnocení mých slavných prázdnin xD
Kdo si nepamatuje tamten článek, najdete ho TADY
Zkopírovala jsem starý text a nyní píšu i můj nový - aneb zhodnocení.


1. Vyklidit tři pokoje, zbourat zeď, vymalovat pokoj, koupit nábytek... - aneb budu mít nový pokoj
Když mí rodiče něco naplánují, většinou jsou tak ve dvou měsíčním skluzu...což znamená, že pokoj ještě hotový není :D No dobrá dobrá, abych to zase úplně neodbyla. Už jsem si udělala podrobný návrh, vím už tak nějak přibližně, který budu chtít nábytek, barvy a tak a také jsem si už vyklidila svůj pokoj..To nejtěžší nás ale ještě pořád čeká, takže v září už vážně začínáme :-))

2. Bazén - aneb válení u bazénu
Bez debat splněno! V tom vedru to ani jinak nešlo :-)

3. Oslava narozek - aneb sladké patnáctiny
Oslava se opravdu vydařila a nakonec to dopadlo vážně vtipně....Pět holek spalo ve stanu pro tři :D

4. Brigáda
Důležitým cílem bylo, vydělat si přes léto nějaké peníze.. Úkol splněn ;-)

5. Rakousko aneb dovolená
Jak jistě víte, v Rakousku jsem byla dvakrát, jednou s rodiči a jednou i s kamarádkou, takže také splněno, uděláno hodně výletu a navíc i bezva zážitky.


6. Výlety- aneb každoroční klasika
Výlety bych zahrnula do toho Rakouska, protože tam jsme toho objeli fakt hodně..Tím pádem doma jsme spíše jen tak odpočívali :D

7. Zopáknout angličtinu na září - aneb jdu na jazykovou školu a všechno jsem zapomněla
Hups! Tak tohle je zlé :D Na ajinu jsem se ani jednou nekoukla, ale já vím na milion procent, že si ji musím zopáknout, protože budou rozřazovací testy do anglických tříd a já bych nerada byla nejhorší :D

8. S kámoškama -aneb setkání, sjezdy, slety, nákupy, bláboly
Splněno! Sice jsem nakonec strávila celé prázdniny jen s nej kámoškou, ale i tak to bylo fajn.

9. Blog 
Tak za tohle se můžu pochválit. Blog pořád funguje, dovoluji si i říct, že je teď na dobré cestě a pořád mě baví.



10. Přečíst hooodně knížek 
A sakra :D No...řekněme, že jsem za celé prázdniny přečetla zhruba jednu..nebo dvě knížky :D Já vím, jsem ostuda, ale mě prostě čtení v poslední době nějak nebaví ( nebo jsem možná neměla štěstí na dobré knížky )

11. Rozhýbat rameno - aneb mé zlomené ramínko
Další věc, za kterou se můžu pochválit. Moje pravá ruka je naprosto funkční, můžu s ní hýbat v jakýkoliv úhlech a nebolí mě. Ještě že tak :-)

12. Cvičit a netloustnout!
Haha, tak tenhle cíl jsem brala s rezervou, protože já se můžu cpát tunou sladkého ale stejně neztloustnu :D Ale přesto jsem si pár chvilek nechala na cvičení, sportovala, chodila a poslední dva týdny každý den jezdím na kole ;-)

13. Na kole - aneb miluji ježdění na kole!
To je přesně to, co jsem říkala o bod výše. Kolo je můj nejlepší pojízdný kámoš :D

14. Parkurové závody a ježdění na koni - aneb těžký návrat..
Se nekonal, protože...Je to prostě težké. Někdy vám o tom napíšu, aby jste byli v obraze :´)

15. Filmový maraton 
No týjo, já tyto prázdniny snad celé večery seděla jenom u seriálů. Jde o to, že jsem si jich přes prázdniny opravdu hoodně oblíbila, takže není divu. 

16. Naučit se vařit, péct...  aneb zbavit se mé nešikovnosti
Řeknu to takhle, za celé prázdniny jsem si udělala leda tak sáčkovou polévku xD

17. Složit mega těžké puzzle - aneb probudit můj geniální mozek
Tohle jsem si vážně dala jako cíl? O tom ani nevím :D Nicméně, ani nevím, kde ty puzzle jsou  že by na půdě?

18. Velké letní album - aneb jsem foto maniak
Fotek mám snad milion, akorát jsem je tedy ještě nestihla vyvolat. Plánuji ale, že ty nejlepší si vážně nechám vyvolat a potom si je pověsím v rámečku na zeď mého nového pokoje :))



19. Pejsci moji milovaní - aneb dělat se psy toátální kraviny
Nemůžu říct, že jsem s nimi byla od rána do večera, ale taky jsme si užili. Zahrnuji do toho i to, když Angie sežrala na narozeninové oslavě všechny brambůrky, Queinny skočila spadla do bazénu a mé milované boty rozkousané na cucky :D


20. Prodat nepotřebné věci - aneb zbavit se toho harampádí
Ach jooo, já se toho snad nikdy nezbavím. Mám doma asi tak milion knížek, které jsem sbírala asi před třemi lety a teď je nemám kam dávat a tak akorát zavázejí. Snad se mi to podaří během zimy.

21. Naučit se s photoshopem - aneb já jsem tak vtipná
Haha, to jako vážně??

22. Youtube -aneb projet celý svět pouhým kliknutím
Na youtubku jsem strávila hromadu času, projela hromadu videi, našla nové písničky...Spokojenost :-)

23. Festival v ulicích -aneb má umělecká duše
Nakonec jsem nikam nešla, protože se mi vážně vůbec nechtělo..Poznámka - bylo to slyšet až k nám domů, takže jsem měla prakticky festival přímo pod oknem :D

24. Dino Park - aneb podívat se do druhohor a vidět T-Rexe
Splněno! Určitě jste viděli i fotky...No jo, byla to pohodička.



25. ZOO - aneb máme rádi zvířata, zvířata...protože jsou chlupatá...
Ne a ne a ne, jak jsem jim to mohla udělat. Já nestihla navštívit mou milovanou zoo?!


Ehm ehm, tak to vidíte. Hromada splněného, hromada nesplněného a celkový dojem? Mohlo to být o hodně lepší, byly i dny, kdy jsem měla totální depku a celý den seděla na zadku ale byly tu i ty světlejší chvíle kdy jsem si prázdniny užívala naplno :-)

A ještě malá zajímavost ohledně blogu. Na začátku prázdnin jsem říkala, že bych chtěla mít alespoň 30 odběrů. Tenkrát jsem měla nějakých...15..17.. odběrů. Teď mám 27, což je vážně moc hezké číslo a navíc hodně blízko třicítky. Sice jsem nedosáhla 30ti odběrů, ale i tak mám radost, protože se konečně zvedla návštěvnost a všechno je najednou tak nějak jasnější..nemyslíte :-)

A jakpak by jste vy zhodnotili své prázdniny?

Žádné komentáře:

Okomentovat