neděle 16. září 2012

Diary 16.9.2012 - aneb pozor, chřipka útočí!

from weheartit.com


Ahoj mí milí!
Určitě chce znát důvod, proč teď vůbec vůbec nepíšu...Hrozně mi to chybí ale, začala škola a nějak přibylo těch povinností. Krom toho jsem si přibrala i pár mimoškolních aktivit, takže celý den je našlapaný. Byla jsem teď tři dny na adaptačním kurzů, který byl naprosto příšerný. Pršelo, byla zima, všechno mokré a špinavé a mě navíc poslední den tak příšerně bolelo břicho, že jsem myslela že pojedu do nemocnice. No, a teď ležím v posteli, mám pocit že se mi rozskočí hlava, ucpaný no, miliony kapesníku na stolečku a bolest v krku...Jednoduše řečeno jsem nemocná :( Zítra máme opakovací písemku z matiky, ale s mamkou jsme se shodly, že bych to prostě nedala...Sotva chodím a nedovedu si představit, že bych měla ještě být ve škole až do večera. Takže jsem zítra doma a doufám že se zázračně vyléčím, abych mohla pozítří do školy :´( Víc už k tomu asi psát nebudu, jen mě prosím omluvte. Tento týden bude ještě asi hloupý, protože různě zařizuji věci ve škole i mimo školu...No a další týden až to bude v normálu tak už budou články :) Moc se na vás těším a držte mi palce, abych se co nejdříve uzdravila.
Mějte se krásně, vaše nemocná Beily ♥


1 komentář:

  1. Také jsem momentálně nachcípaná :( Hlavně,at je ti brzy lépe :)!

    OdpovědětVymazat