čtvrtek 20. září 2012

20.9.2012 - Hledáte pouzdro do školy? Já už našla ♥

Krásný večer všem!
Ani nevíte, jak jsem naštvaná že je pořád tak málo času....ale jak jsem slíbila od pondělka už to bude doufám v normálu :D Je čtvrtek, takže ještě pořád mám pár dnů, abych si zorganizovala svůj život a začala zase normálně fungovat.Ve škole je všechno v pohodě. Jediné co mě mmonetálně tráví je neskutečně příšerná učitelka na chemii, která s námi "hraje zmrzlíka" a dává nám pětky od první hodiny!! Mimoto mám popsaných už snad milion stránek, úkol....aaaa...je to prostě děs běs :D Stejně tak učitel na IVT, který mě hned seřval za to že nejsem přezutá ( a přitom jsem byla! ) a pak dal celé třídě poznámku za pozdní příchod (celé třídě upozorňuji....a to nám zabouchl dveře před nosem! :D ) Takže takto já teď žiju a teď už mrkněte na můj haul z minulého týdne..


1. Úlovek měsice!!!
Hledáte pouzdro do školy? Já už ho našla..Byla jsem pěkne naštvaná, nemohla najít žádné pěkně vypadající pouzdřičko do školy a když jsem náhodou obcházela kolem Douglasu, mamka mě tam zatáhla a začala se vyptávat jestli tu nemají pozdra do školy...jakože kosmetické taštičky... :D Nejdříve mi bylo pěkně trapně, takhle obtěžovat v parfumerce, ale na druhou stranu....tohle je opravdu obrovský úlovek za pouhých 80 kč...Krása ne :-) ?


 2. I ♥ BB
Vím, že si asi budete myslet že jsem padlá na hlavu....ale já si pořád stojím za tím, že ta první verze BB creamu od Garnier byla lepší než tahle :D Koupila jsem si ji a....jsem spokojená....Ale znovu asi nekoupím...Starší verzi bych si ale znovu koupila, klidně i hned teď :D


 3. Ready for boarding tvářenka
Limitky jsou většinou dražší...ale já ulovila tuhle dokonalou krémovou voňavou tvářenku-lesk na rty za nějakých 20-30 kč. SKutečně nádherně voní a já osobně od té doby co ji mám jsem si více oblíbila tvářenky ♥


 4. Alverde stíny
S těmihle stíny bych v životě nevyšla na ulici ....:D Ovšem já doma moc ráda experimentuji a líčím se všelijak a proto jsem si je koupila...Hlavním důvodem koupě ale byla dokonalá cena 9 kč :D No nekupte to! Na druhou stranu jsou krémové a je to náhodou docela hezká barva...Jde jen o to, že já prostě ven chodím maximálně s hnědými stíny, víc ne ;-)



5. Tužka essence
Další úlovek z výprodeje, který je mnohem užitečnější. Mám stejnou tužku v černé barvě a nemůžu si ji vynachválit. Tuhle béžovku jsem koupila taktéž za 9 kč. Mám opravdu  radost, i když ještě přesně nevím k čemu ji budu nosit :D



6. I ♥ Dove
Příští měsíc čekejte maxi recenzi na všechny Dove přípravky....Miluji Dove, všechny výrobky, které jsem otestovala za půl roku...všechny jsem si koupila znovu a hodlám v tom pokračovat...Už nikdy žádný jiný sprcháč, šampon, deodorant....Nezanedbávejte Dove a taky si něco kupte, budete určitě taky nadšení :-)



7. Zima příchází
Já vím, zima jako roční období je ještě daleko, ale chladno bude už teď a já jsem si proto pořídila tenhle šátek s CÁčka. 

8. .....
Svetřík taktéž ze stejného obchodu..I ♥ It :D

9. Back to school
Škola začíná, hodně informací a blbostí, které mozek prostě už neunese. Tenhle diářek jsem is zamilovala, protože je opravdu krásný a mě moc pomáhá. Přestože nebyl nejlevnější ( 150kč ), tak nelituji....:D

 


10.
A omlouvám se, jestli v jednom kuse píšu ♥ srdíčka, ale mám teď takové srdíčkové období. Někdy píšu pořád tečky, smajlíky, podivné smajlíky, žádné smajlíky....no a teď jsou to prostě srdíčka :-* A stejně tak se omlouvám za to, že monžá budu používáat více anglických výrazů..protože jsem a angličtiny v poslední době úplně zblblá :D No víte, 4 hodiny angličtiny za jeden den dělá hodně :D


Mějte se krásně a uvidíme se zase u dalšího článku ♥ ( haha )


3 komentáře:

  1. Od essence ve stejném obalu mám lesk na rty a tak nádherně voní i krásně vypadá,ale vůbec nevydrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi to samé. Je psáno, že se to dá použít jako tvářenku i jako lesk na rty :D Máš pravdu, voní úžasně!

      Vymazat
  2. Já mám stejný BB krém, ten matující a jsem celkem spokojená, i když to není pravý BB krém. V LadyBoxu byl také BB krém, ten normální ale zatím to nemám vyzkoušený. http://zeldamartina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat