pondělí 10. září 2012

Oblíbenci za měsíc srpen 2012

Ahoj všem! Nejdříve bych se moc chtěla omluvit za mou týdenní neaktivitu, ale nějak nebyl čas, energie a tím pádem ani náladu. Pozítří jedu na adaptační kurz, takže tady zase nebudu, ale pokusím se vám to vynahradit alespoň dneska a zítrra a pak zase o víkendu :-) Za chvíli polovina měsíce za námi, ale já přesto přidávám článek na téma oblíbenci za měsíc srpen 2012!




 1. Transparentní rtěnka - Maybelline New York - 030 Pink Lollipop
Patří mezi takové ty větší novinky od Maybelline a stojí navíc jenom 99 korun, což je docela málo na rtěnku. Jelikož jde o transparentní, tak pochopitelně nemůžete čekat nic výrazného...ale já jsem si ji zamilovala právě díky tomu jemnému lesku a dokonalé vůně. Pro mě naprostá nezbytnost a něco jako lesk na rty v tuhé rtěnkové podobě ;-)


2. 60 second nail polish - Rimmel London - fialový
Láska na první pohled, fialová v mé sbírce ještě nebyla a tak jsem se dlouho nerozmýšlela ;-) Sice jsem ještě moc neotestovala, ale i tak si získala u mě v mém top žebříčku laků místo.


3. Catrice nail polish 240 - aneb nejdokonalejší lak na světě
ANo, myslím to vážně. Pro mě je to naprostý luxus a něco jako nebeský lak :D Miluji tu barvu, miluji ten design, miluji tu výdrž, miluji všechno společné s tímto lakem ...a mimoto miluji mint barvu :-*

 4. Essence - Stay all day 02
Našla jsem si velkou zálibu v krémových stínech a tyhle třpytivé jsem si opravdu oblíbila. Vypadají krásně a určitě se mi budou jednou hodin na takové ty významnější události. Prozatím používám jen trošku třeba do koutku očí apodobně ;-)
 

5. Chilly
Určitě jste si všimly, že chilly má teď dost velkou reklamu. Jedná se o intimní tekutá mýdla a já jsem právě toto balení dostala k časopisu (tuším že to byl Cosmopolitan) a jsem za to opravdu ráda. Prvotní pocity byly smíšené, ale teď už jiné nepoužívám a chystám si koupit i velké balení ;-)

6. Essence sun club - paletka očních stínů
O té jsem psala recenzi ZDE
Jinak není co dodat, miluji ty hnědé barvy a stejně tak i modré...Hodně jsem si tuto paletku za posledních pár dní oblíbila, takže sem rozhodně patří.



Celkově musím říct, že za srpen jsem vyzkoušela a objevila spoustu nových výrobků a produktů, za které jsem ráda a tím pádem je i vám všechny můžu rozhodně doporučit. Už teď můžu říct, že časem bude recenze na chilly a až na to dojde, tak určitě i oba dva laky ;-)
Mějte se krásně a zítra se uvidíme u haul článků z dnů marianne :D


Žádné komentáře:

Okomentovat