neděle 2. září 2012

Sun Club paletka od Essence

Ahoj všichni, jak se máte? Užíváte poslední předškolní den :D U mě už začíná vážně velká nervozita.
Po delší době nějaká recenze. Nevím jak je to možné, ale já ty recenze nějak flákám. Doma hromada nových produktů a recenze skoro žádná. No já jsem prostě génius :-))
Dneska to bude trochu obsáhlejší recenze na paletku Sun Club od essence, o které jsem psala v haul článku tento týden. Krom toho, že jsem paletku nafotila, máte k dispozici i náhled jak jednotlivé barvy vypadají a nakonec i menší ukázka.


Essence Sun Club paletka


Myslím že větší paletka snad od Essence ani neexistuje. Většinou jsou všude jenom takové ty mono, duo stíny, ale rovných 8 barev jsem objevila pohromadě opravdu jenom v Sun Club. Jak už jsem psala minule, pro mě to jsou naprosto dokonalé barvy, protože miluji hnědé nebo modré líčení.

Najdou se tam dobře pigmentované 2 modré a jedna zeleno-modrá, dále dvě skoro neviditelné tělovky, hnědá a dále i taková stříbrna a měděná.

Celkově bych řekla, že paletka není vhodná pro ty, co rádi experimentují s hodně výraznými barvami, které jdou vidět. Tohle si určitě oblíbí ti, kteří mají rádi decentní líčení, málo viditelné nebo téměř nahé líčení ( teď mluvím o barvách spíše napravo) Pro mě tedy tak akorát, ale vím, že profíci by řekli, že barvy napravo jsou špatně pigmentované. Je pravda,  že jsou to opravdu jemné barvy, ale právě proto jsem také hned na začátku řekla, že jde o paletku pro prakticky nahé líčení. Vždyť všechno nemusí být tolik vidět ne :-)

Pro zajímavost jsem se "pokusila" barvy načmárat na ruku a vyfotit. No, moc se mi to nepovedlo, ale i tak. Na této fotce jdou vidět barvy z první řady. Krásně pigmentovaná modrá, dále taková jemně nažloutlá tělová barva. Dále barva která nejde absolutně vidět a považuji ji za nejslabší..Je světle hnědá, která ale opravdu nejde skoro vůbec vidět. no a nakonec třpytivá stříbrno-bílá :-)


A druhá řada. Omlouvám se, že jsou barvy naopak a fotka je rozmazaná, ale jak říkám...byl to jen "pokus".
Spodní řadu mám opravdu moc ráda. V modré z druhé řady nevidím téměř žádný rozdíl, dále světlá zeleno-modrá, hezká hnědá a taková neurčitá měděno-stříbrno-bílo-něco :D



A když už jsem začala s těmi pokusy, tak jsem rovnou i vyzkoušela na oko. Nečekejte žádné umělecké dílo, jen jsem tam ty stíny nějakým způsobem napatlala. Na víčku je modrá a o kousek výše pak hnědá smíchaná i s těmi ostatními tmavšími barvami. V koutku oka je pak zeleno-modrá barva. Doufám že jste v obraze :D






A pro všímavé, ani jsem si nestihla dát řasenku na spodní řasy :D Tak to vidíte, opravdu líčeno ve spěchu a jen pro ukázku :D

Klady
+ Roztomilé balení do kabelky připravené kdykoliv k použití
+ Skvělé pro jemnější každodenní líčení
+ Krásné modré barvy!
+ Skvělá cena

Zápory
- Ne moc pro nějaké velké experimenty
- Profíci v líčení by si možná mohli začít na něco stěžovat ( ovšem já nejsem profík, tím pádem jsem moc spokojená )
- Dvě barvy jsou téměř neviditelné...takže možní i skoro nepoužitelné

Celkově já tedy hodnotím rozhodně kladně, protože konečně mám v jedné krabičce všechny mé oblíbené barvy a nemusím se bát, že budu vypadat nějak extra "zmalovaně" ;-) Doufám že chápete, co se vám tady celou dobu snažím říct. Velká spokojenost :-))

Koupeno v DM za 79 kč


2 komentáře:

  1. Ahoj :) Mě se ta paletka líbí a podle tvé fotky na ruce, to zas není tak hrozný. Jestli ti mužů poradit, tak moc dobře vypadá, když si daš zlatou do vnitřního koutku oka a modrou naličíš zbytek víčka ;)
    http://www.zeldamartina.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Možná to vypadá, že se po ní porozhlédnu, hrozně se mi líbí ty hnědé barvy, i když nic moc pigmentované..uvidím, až se ocitnu v DM, jaký to na mě bude dělat dojem tam.. :)

    OdpovědětVymazat