středa 5. září 2012

Random photo by me / poslední dny prázdnin

Krásný večer všem! Je to tak jenom u mě, anebo jste taky z toho školního roku tak unavení? Já už třetí den přicházím domů mrtvá a bez energie a to jsme měli sotva pár hodin a ještě se navíc ani neučíme. No je to normální :D? Nechcete mi poradit něco pro zvýšení energie,? Buď je to jenom nezvyk...který doufám rychle zmizne, jinak vážně asi budu žít jenom školou :D
Jinak, dle toho můžete také poznat, že články nejsou...Ale mám v záloze pár random fotek, které jsem nafotila v srpnu a během posledních pár dní, tak snad se bude líbit...


Fotka z prázdnin nedaleko mého bydliště. Po téhle cestě jsem vždycky jezdila ke kamarádce.

Miluji čínské polívky a ještě více miluji jezení činskými hůlkami ( i když mi to moc nejde ) :D

Rakousko

:-) Tohle už moc často asi neuvidíme, začíná za chvíli podzim...

Haha, tohle jsem pořídila taky v Rakousku. Pro bystré - vidíte/poznáte, co se to tam schovává v trávě :-) ??

Miluji pistáciovou zmrzlinu


Pohodlíčko na loďce :-)

Náš výhled na chatě


Můj foťák prostě neumí fotit svíčky, ale i  tak .... :-)

A ještě jedna fotka, kterou jsem nefotila já, ale strašně moc ji obdivuji!! Vůbec nevím, který výtvor se mi líbí nejvíce...Asi hned ten první řádek vpravo...Beruška j ale zase neuvěřitelně roztomilá :D

Mějte se krásně a snad si najdu zítra více času na nějaký článek. Mám nafoceno akorát ještě potřebuji dofotit pár věcí a pak by se tu měl objevit článek o mých voňavkách pro každý případ :-)


2 komentáře:

  1. Mám to úplně stejně! Ráno se mi nechce vstávat, a i když už večer dokážu usnout skoro ve vteřině, tak ve škole mi padá hlava. Nejspíš tou nudou. Ale řeknu ti, že než se takhle nudit k smrti, to se radši budu učit :D
    Jinak, krásné fotky,budu se taky muset někdy pokusit nafotit něco pěkného.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Beily, vrátila jsi mě zpátky do prázdnin! Díky ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat