úterý 11. září 2012

Foto na téma....čičííí Miki :D


Krásný večer! Já prožívám dnešní večer ve formě balení na zítřejší adaptační kurz, takže mírně nestíhám. Dneska byl hrozně únavný den, přestože škola nebyla až tak dlouho. Celkově ale prostě nic moc...Matika - sotva jsem dokázala dávat pozor, protože jsem ráno ještě byla v polospánku, Němčina - nesnáším němčinu a ještě navíc ji ani neumím :D, angličtina - zjistila jsem, že i ty nejlehčí přítomné časy umím jen z poloviny ( což není moc chvalichodné ), Tělocvik - naprosto otřesný, spojený s klukama a ještě teď mě bolí stehna, no a nakonec dvouhodinovka laborek, kdy jsme po tom úmorném tělocviku museli stát a ještě si navléct tlusté bílé pláště....A to ani nemluvím o třičtvrtěhodině v autobuse, kde jsem málem umřela vedrem.... Ha, vážně to byl dost podprůměrný den :D Ale na druhou stranu jsem si už hodně hodně zvykla na naši třídu a školu celkově a připadá mi jako bych tam chodila už celá léta. Žádný stres :-) 

Teď už ale ty fotky...Jmenuje se Mikinka ( ano, stejně jako to oblečení :D ) a je od mojí kámošky. Je to hrozná protiva a pro nás je něco jako maskot...Bez Miki by to nebylo ono a už jsme si s ní hodně užily.. Vozily jsme ji v kočárku, oblíkaly ji panenkovské oblečení, poblila nám postel ( a to jehož obsahu jsem si pak sedla ), spadla z balkonu, narazila do topení, ztratila se... a pak se zase objevila... Opravdu zlatíčko :-*














Naštvaný pohled :D




miluji tuhle fotku :D

1 komentář: