pátek 28. září 2012

Ten nejlepší seriál a mé velké doporučení ♥ You Are Beautiful

Přejí krásný sváteční pátek :-)
Nedávno jsem založila rubriku, která se měla občas nějaký ten pátek zabývat filmy a seriály celkově... Mám v poslední době velkou seriálovou úchylku, takže jsem se rozhodla vás seznámit s mým momentálně nejoblíbenějším seriálem.


Nejdříve bych vás asi měla zasvětit do celé situace. V poslední době mě už celkem nudily americké seriály. Ty nejlepší z nejlepších už jsem měla zkouknuté a klasické sitcomy mě prostě nikdy bavit nebudou. A tak jsem nějakou náhodou  narazila na asijské seriály....přesněji seriály s Jižní Korei. Ne, nemusíte se chytat za hlavu...na to už jsem zvyklá, protože tohle udělala i moje kamarádka a o pár týdnů později se do tohohle zažrala setjně jako já :D Nebudu vám tohle všechno vnucovat, prototže to bychom tu mohli být hodně dlouho, ale jeden seriál vám přeci jen musím mooc mooc doporučit :-)

Minami Shienyo - You are Beautiful






Manažer skupiny Anjell trvá na novém zpěvákovi.. Rozhodne se vybrat mladého Mi Nama, který je znám svým božským hlasem. Ten souhlasí, neočekávaně však musí odcestovat do USA, což brání podpisu pracovní smlouvy. Manažer je zoufalý. Naštěstí ho napadne řešení. Mi Nam má sestru - dvojče Mi Nyu, která by mohla předstírat, že je svůj bratr. Je tu však menší problém, Mi Nyu celý život žila v klášteře a chce se stát jeptiškou. Přeci nemůže začít lhát! Přesvědčit se nakonec nechá, nezničí přece bratrovu kariéru. Navíc jde jen o podpis smlouvy, jen o chvilku předstírání. Nebo ne?

Děj je zcela jednoduchý a přesto dokonalý. Nešikovná holka se převlékne za kluka...svého bratra dvojče Go Mi Nam a vstoupí do klučičí skupiny A.N.Jell. Určitě si ale dovedete představit, jaké problémy to může přinést, když se holka převlékne za kluka :D Členy skupiny je hlavní zpěvák Hwang Tae Young ( úžasný herec, který je v jednom kuse naštvaný, dělá dokonalé ksichty a nemůže vystát Go Mi Nam :D )....Dále pak Jeremy ( blonďatý Jeremy, který je tak trochu cvok, je dost natvrdlý a je snad mou nejmilovanější postavou ).. A poslední Shin Woo ( kterého je mi vždycky strašně moc líto a mám z toho dost velké nervy ) ...

Ne, není to žádná dětinská pohádka! Je to úžasný vtipný příběh se s poustou zápletek a samozřejmě v hlavní roli je láska ( jak jinak ) . Právě proto jsem si tento seriál zamilovala...Mě i mou kámošku vážně chytl za srdce a téměř v každém dílu je alespoň jedna vtipná scéna, ze které se doteď směji ( ano, zrovna teď jsem si na jednu vzpomněla a zase se usmívám ).

Proč se začít koukat?
+ Seriál z jiného světa...no řekněte, kdo se někdy díval na korejský seirál? :-)
+ V hlavní roli hromada vtipu a směšných scén a hned za ní i romantika a láska....Tedy romantická komedie? 
+ Skvěle propracované postavy s odlišnými vlastnostmi...Nešikovná Mi Nam, natvrdlý Jeremy, protivný Tae Young a hodný Shi Woo...lepší kombinace snad ani nejde vymyslet ♥
+ Protože mě se nelíbí jen tak ledajaký seriál a když tenhle naprosto zbožňuji, tak to už je co říct :D

Takže na závěr....byla bych moc šťastná za každého nového milovníka tohoto seriálu...Opravdu si přeji, aby se tady v česku více rozšířil, protože v Asii i v Americe je docela hodně populární...ale zajímavé, že k nám se takové věci nikdy nedostanou. :D
Možná že první dil je trochu nudnější, ale věřte mi že od druhého dílu se budete pořád smát :D
Mějte se krásně a kdyžtak napište, jestli znáte... ♥ :-)

Odkaz na první díl ke stažení :
http://www.ulozto.cz/xc7iPmD/you-are-beautiful-1-avi

Odkaz na titulky ( vkládají se vždycky do toho staženého souboru )
http://dorama.akihabara.cz/dorama/Minami-Shineyo-2009




Jeremy ♥  Kdo by ho nemiloval :) ?














5 komentářů:

  1. Super tip, tenhle seriál jsem vůbec neznala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nepoznám to, ale dakujem za tip ;-)

    GIVEAWAY na mojom blogu, jednoduché pravidlá, pridaj sa :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Korejce obdivuji, mají spoustu zajímavých věcí, ale že i seriály, to slyším poprvé :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň někdo ♥ Tohle je jeden z mála seriálu, které miluji...je jich o hooodně více :D A to ani nemluvím o jejich písničkách :)

      Vymazat
  4. O to jssem vůbec ješte neslyšela:)

    OdpovědětVymazat