pondělí 25. listopadu 2013

Hunger Games (Catching Fire) v kinech a moje dojmy





posterUrčitě už jste to zaznamenali, o Hunger Games v posledních pár dnech slyším opravdu každý den a na každém kroku.
První díl knížky jsem četla někdy před půl rokem a hned poté jsem zkoukla i první díl Hunger games ve filmovém provedení. Co se týče prvního dílu, nijak nadšená jsem nebyla, film mě spíše zklamal a tak nějak mě nechytl/nebavil. Ani nevím kdy to stihli, ale najednou se v kinech objevil druhý díl a když jsem začala poslouchat názory mých přátel, kteří na tom byli v kině, řekla jsem si, že musím taky.. Sice jsem pěkně dlouho váhala, protože druhý díl knihy jsem zatím nečetla (ale zhruba před týdnem jsem si ho objednala) a tak jsem si nebyla jistá, jestli chci vidět film jako první anebo až po přečtení knihy. Nakonec se to ale tak nějak seběhlo, že jsem prostě vyrazila v pátek na Hunger games do kina. Tak a teď už snad přímo má menší recenze filmu



Asi začnu rovnou od konce. Jsem s filmu naprosto nadšená! V kině jsem si to opravdu užila, ani na chvilinku jsem se nenudila, bála jsem se, byla z toho úplně vydeptaná, pak se mi chtělo brečet a v některých chvílích i dokonce smát. Tento film se jim opravdu MOC povedl.
Jakožto neznalec druhého dílu knihy jsem opravdu netušila, co se bude dít. Možná proto mě také film více bavil, prostě jsem totálně nevěděla, co se stane nebo jak to celé dopadne.
Řekla bych, že začátek před hrami byl poměrně dlouhý, přesto mě nenudil a hodně silná scéna byla například ta, když Katniss mluvila o Routě a to co se dělo potom.
Další smutná scéna byla, když se dozvěděli že znovu půjdou do her. Když to vyhlásili, vážně jsem přemýšlela nad tím, jak bych se asi cítila já. Nejspíš bych se zbláznila..
Další ránou bylo těsně před hrami zabití návrháře Cinny..Měla jsem ho tak moc ráda, i ve filmu byl úžasný, obejmuli se s Katniss na rozloučenou a pak ho hned zmlátili a odvedli..Proč? Tohle mě fakt neskutečně naštvalo, měla jsem tuhle postavu ráda :'(



Samotné hry byly ale naprosto luxusní. Řekla bych, že celkově tam bylo o hodně více akce než v minulém díle a ani nebyly tak zdlouhavé. Mezi absolutně nejlepší scénu považuji tu s jedovatou mlhou. Myslela jsem že se zblázním strachy :D To ticho, ta mlha a potom jak před ní utíkali, Mags do ní skočila, ty puchýře na obličeji a všude. Opravdu luxusní scéna, rozhodně nejvíc akční z celých her.

No a konec...Asi nemusím říkat, že jsem to nečekala a když se tam v té nejvíc napínavé části objevily závěrečné titulky, měla jsem fakt chuť nadávat. Takový ten pocit, když si myslíte, že vás čeká ještě minimálně polovina filmu a ono to najednou skončí. No hrozné :D

Co se týče postav, o žádném Finnickovi jsem nevěděla, protože jsem knihu nečetla, ale ve filmu jsem si ho úplně zamilovala. Nejen že se mi ten herec neskutečně líbil, ale navíc to skvěle zahrál a líbil se mi jeho charakter.

I love their friendship



Dále byla úplně boží ta pošahaná holka z her, ta co se svlíkla ve výtahu a nadala všem v přímém přenosu. Nevím jak se jmenovala, ale byla fakt vtipná :D Jen škoda že to s ní nedopadlo dobře :(

THE BEST SCENE OMG HAHA😂😂

Haymitch super stejně jako minule, mám toho chlapíka prostě ráda.
Prim měla tentokrát také více scén a zahrála to myslím že víc než dobře.


Sisters 👯


(; | via FacebookA teď už k samotnému Peetovi a Hurikánovi
Nevím jak vy, ale mě prostě Hurikán moc nebere. I když byl ve filmu o hodně více než v prvním díle, prostě mi nějak nesedí, nevím proč. Zato Peeta byl naprosto dokonalý. Nejen že zkrásněl, ale je úžasný herec, to jak mluví, prostě všechno na něm je úžasné. A ani mi nepřipadal tak otravný jako v první díle knihy :D


Takže kdybych to měla shrnout. Film byl boží, rozhodně nelituji toho, že jsem na něj šla do kina, líbilo se mi, že tam bylo více dojemných chvilek a hlavně více akce a různých efektů. Celkově mi připadal film profesionálnější, novy režisér se asi vyplatil. Otevřený konec byl pěkně hloupý, takže se už moc těším na další díl, ale myslím že do té doby už konečně dočtu oba zbývající díly knihy :)
Všem moc doporučuji (y)

Žádné komentáře:

Okomentovat