pondělí 7. května 2012

Yves Rocher - řada Pure System

 Yves Rocher - Pure System

Hned na začátek jsem se rozhodla napsat trochu větší recenzi o mé oblíbené řadě od Yves Rocher Pure system. Dostala jsem ji celou na Vánoce, takže už ji nějakou dobu používám..
Celkově si myslím, že je mnohem důležitější používat přípravky z jedné řady než na sebe patlat páté přes deváté, protože to pak nemusí ten správný efekt a pleť na to může špatně reagovat.

Už na první pohled ji poznáte.. Má moc hezké modré balení a obsahuje opravdu co alespoň já potřebuji.
Úplně tou nejdůležitější věcí je fakt, že je to řada určená pro problematickou pleť se sklony k akné. Takže ti co mají suchou pleť, nedoporučuji, ale jinak určitě ano.
Obsahuje :
1. Hloubkově čistící gel
2. Hloubkově čistící maska
3. Čistící pleťová voda
4. SOS náplasti na pupínky

Řada obsahuje ještě jeden přípravek, ale ten mi už připadal tak trochu do počtu, takže nemám a nemůžu zhodnotit.

1. Hloubkově čistící gel
Pro mě asi nejdůležitější věc, kde alespoň u mě je potřeba jednou za týden obličej opravdu hloubkově ošetřit. Gel obsahuje rostlinné mikročáastečky, takže je to i trochu takový peeling a můžu říct, že mě pleť opravdu dobře vyčistí a menší nedokonalsoti okamžitě zmizí. Navíc nemá žádnou dotěrnou vůní, takže za mě určitě palec nahoru.
cena 119 kč,-


Na této fotce můžete vidět drobné mikročástečky






2. Hloubkově čistící maska
Masku používám, když mám čas a to především tuhle. No co si budeme povídat, prostě klasická maska, která je naštěstí jen na tři minuty. O hodně více se mi ale líbí její podoba.. Je to maska taková krémová a celkově je moc příjemná na obličeji. Celkový výsledek ale nemůžu posoudit, protože já jsem si nějaké úplně extra velké změny nevšimla. Myslím že svůj účel plní, ale není až tak viditelný. Pro mě je to takový rozmazlovací doplněk :-)
cena 119,-




3. Čistící pleťová voda
Tuhle vodu jsem měla už dříve koupenou a stává se i mým nejoblíbenějším výrobkem z celé řady. Není to ale úplně klasická voda, protože je spíše hustější podoby.Nejvíce se mi na tom líbí, že má takovou zelenou barvu, zvláštní vůni, která mi připomíná kiwi nebo jablka..Ovšem nejlepší je, jak příjemně to štípe na obličeji. Ne bolestivě, ale opravdu tak příjemně :D Účel určitě plní a může se používat opravdu denně.
cena 159,-


4. SOS náplasti na pupínky
A poslední tečka na konec. Ano, tečka a to doslova :-) Jedná se o "zázračné" SOS náplasti. Tak tedy, já bych hned na úvod řekla asi jen to, že podle mě tyhle náplasti prostě nefungují! Nikdy mi nebralo rozum jak by mohlo tohle lepidlo na obličeji něco zlepšit :D Ale na druhou stranu to vypadá opravdu atraktivně a proto jsem to samozřejmě musela vyzkoušet, znovu už ale nekoupím. Náplasti jsou ve tvaru kolečka, které můžete ještě rozpůlit. V jednom balení je tuším 24 kusů. Zkoušela jsemna menší i větší pupínky a ani v jedno případě jsem nenašla nějaký rozdíl..Možná ale opravdu jen tak malinký, že to ani nestojí za řeč. A já vám řeknu co se akorát stane, když si takovou náplast nalepíte přes noc. Ráno, když ji sundáte, tak máte na obličeji tak akorát červené kolečko-otisk :D Takže tohle fakt ne..



Na závěr musím říct ještě jednu důležitou kritiku! Pokud si koupíte čistící gel, určitě nepoužívejte každý den, protože na druhou stranu hodně vysušuje a já sama měla po pár dnech pleť jako stařenka, takže jsem to rychle omezila jenom na jednou týdně a jen na čelo,nos,bradu ;-)
Celkově tedy můžu jen a jen doporučit pleťovou vodu, popřípadě gel a pak samozřejmě i to ostatní :D Momentálně ji používám a myslím že je fajn, přestože není úplně nejlevnější (ale ani nejdražší)



6 komentářů:

  1. Já jsem od YR měla pár krémů a mám od nich ještě odličovač s chrpou a jsem moc spokojená:-) Tahle řada by pro mojí pleť moc vhodná nebyla.. Jinak ale super recenze!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač s chrpou jsem si chtěla zrovna minulý týden koupit, ale nakonec jsem si vzala větší odličovací mléko, protože já mám docela velkou spotřebu :D

      Vymazat
  2. Hned na úvod moc dobrá recenze :) Hodně štěstí do začátků!

    OdpovědětVymazat
  3. Senzační recenze! Yves Rocher je moje oblíbené patlání ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám tu masku a mám ji hodně ráda, já osobně na svém obličeji rozdíl vidím. Hezky zmatní a lehce zatáhne póry. Jelikož mám smíšenou pleť, tak používání celé řady by pro mě nebylo, ale u té masky zůstanu.

    OdpovědětVymazat