čtvrtek 17. května 2012

Nákupy na Den Matek 2012

Zdravím vás všechny, doufám že máte už trochu lepší počasí, protože u nás svítí sluníčko.
V pondělí jsem dělala menší nákupy, takže vám teď ukážu nějak zhruba, co jsem si koupila. No jo, jsem teď momentálně dost vytížená, vzhledem k tomu že balím oblečení, které budu nosit další tři týdny... Což znamená opravdu hromada a nemůžu se rozhodnout co z toho vyřadit :D
Jsou to nákupy se dne matek. Byli jsme s mamkou v Nové Karolíně ( ano, jsem Ostravačka ) a všem maminkám rozdávali růže a takovou krabičku s neuvěřitelně dobrým bonoben (viz fotka níže). To je od nich fakt hezké a mamce jsem tu růži úplně záviděl :)


Nákupy na Den matek 13.5.2012



Sice za chvílí vychází další číslo, ale já jsem si prostě musela koupit kvůli tomu deštníku. Pořád jsem kolem něj chodila a přemýšlela jestli si ten časák mám koupit nebo ne... No a tak jsem si ho nakonec koupila a vybrala si tenhle úžasný tyrkysový deštník. Mám z něj fakt velkou radost, protože se tak akorát hodí do kabelky jako první pomoc při dešti. Krom toho Joy mám moc ráda, protože je v nich vždycky spousta fajn článků a prakticky se tam objevují úplně všechna témata od mody, líčení a účesů až po drby ze zahraniči, filmy, hudbu i křížovku :-)



Další taková věc, kterou jsem už docela dlouho chtěla vyzkoušet. Kleštičky na řasy! Byly v dmku ve slevě, takže jsem prostě neodolala. Určitě až se vrátím z dovolené, tak napíšu jak jsem dopadla, protože ohlasy jsou většinou různé. Některým kleštičky pomáhají a nemůžou si je vynachválit, u jiných naopak vůbec nefungují. Ještě jsem nezkoušela, ale žádný zázrak asi nečekám :D



Takovou menší radostí byly i tyto vzorečky. Především od Nivei zpevňující krém a tělové mléko proti celulitidě. Ten zpevňující krém jsem si chtěla koupit, takže ho alespoň můžu vyzkoušet. Kdyžtak taky potom napíšu recenzi, ale stejně si ho asi koupím v celém balení.



Nemůže chybět ani sladká tečka na konec :-) Už jste zkoušeli tuhle novinku?? Je to vlastně bílý jogurt s musli. Je naprosto příšerně předražený, ale zajímalo mě jak chutná. No, výsledek tedy, žádná sláva. Musela jsem si do něj přidat ještě trochu medu, protože bílý jogurt je na mně moc kyselý. Samozřejmě je moc dobrý, ale vzhledem k ceně fakt bída. Ale už jen ten recept, jogurt s medem a musli, určitě vyzkoušejte, já si něco podobného běžně dávám na snídani ;-)



Tak a to je vše. Byly to opravdu jen takové malé nákupy, mamka si ještě koupila tílko v Tezenis (ten obchod mooc doporučuji, miluju jejich tílka). Tak a já bych už teď asi měla oznámit, že zítra odjíždím na moře, takže do konce týdne jsou přednastavené články a potom asi bude dva týdny pauza, dokud se nevrátím. Je mi docela líto, že zrovna teď takhle na začátku vás musím opouštět, ale je to tak. Na druhou stranu jsem ale chtěla hodně přednastavovat, takže mám plán na minimálně 3 týdny dopředu, tedy hromadu článků, takže se opravdu máte na co těšit. Mějte se tu krásně a osobně se tu uvidíme až na začátku června :-*


Kdyby jste měli jakýkoliv dotaz, připomínku, cokoliv, napište do komentářů na mail ZDE
anebo se mě můžete klidně zeptat i na úplnou blbost na FORMSPRING


Žádné komentáře:

Okomentovat