sobota 12. května 2012

Summer Outfit 11.5.2012

Dobrý den, celý den.. No, tak to se asi dneska říct nedá. Asi jsem to hezké počasí zakřikla, protože dneska celý den prší a hodně se ochladilo. Ach jo, vypadá to, že tento týden budu muset jarní a letní oblečení odložit stranou a zase na sebe navléct džíny, halenky a světříky..
Naštěstí jsem ještě včera stihla nafotit můj plánovaný summer outfit. Všechno mám nové a moooc se mi to líbí.. Jelikož za týden jedeme na dovolenou, tak už úplně plánuji že v tomhle budu chodit po pláži a tak :-) Fotek je více a jsem tady i trochu více odhalená, přesto ale zůstávám ještě pořád "anonymous" ;-)

Summer Outfit 11.5.2012



Šaty - H&M 
Klobouk - Lindex 
Balerínky - CCC
Rtěnka - Maybelline New York 540 Hollywood Red


A abych trochu zhodnotila jednotlivé kusy oblečení. Tyhle úžasné šatičky jsem našla v Háemku zcela náhodou. Jsou krásné, pohodlné a perfektně sedí. Hodně se mi taky líbí to, že jsou vhodné ke každé příležitosti. S kloboukem a balerinkami je to perfektní outfit na pláž.. Naopak když jsem si k šatům obula střevíčky a bolerko, vzniká z toho dokonalý model na večer ;-) Boty už jsem zmiňovala ve starším článku, klobouček jsem si vždycky moc přála a zrovna tenhle mi moc hezky sedl.. No a nakonce ještě má nejnovější rtěnka. Je opravdu výrazně červená a první co mi řekla mamka bylo ,,Co sis to koupila za strašnou barvu?" No jo, ale když já chtěla mít alespoň jednu výraznější rtěnku.. A když se nanese jen trochu, tak je opravdu krásná :D


Sluníčko dělá divy :-)
I am Anonymous :D
Balerínka a rtěnka detailněji :D
Medituji :D

Má nejoblíbenější fotka :-)


1 komentář: