sobota 17. srpna 2013

Knižní řetězovka 3.díl



Pořádá Luu

Untitled
http://weheartit.com/entry/73057451/search?page=2&book
20. Co musí kniha mít, aby sis ji zamilovala?
Nepotřebuji žádný skvělý děj, spisovatele nebo úžasné postavy. Jediné co potřebuji je, aby mě kniha bavila. Jsem docela lenivá a proto když mě kniha začne jen trochu nudit, už se k ní nerada vracím a pak je pro mě docela obtížné knihu dočíst ve zdraví a klidu. Nejvíce si ale zamiluji knihy dojemné nebo s nějakým hlubším příběhem-dějem, který mi zkrátka přiroste k srdci.

21. Co musí kniha mít, aby si ji doporučila ostatním?
Prakticky stejná odpověď jako u minulé otázky. Jelikož mám ale ráda téměř každou knihu, kterou přečtu, ostatním (mám teď na mysli nejbližší přátele) doporučuji jedině knihy s opravdu silným příběhem, které mě totálně odrovnají :) Těch už není zas tak moc, ale přesto se nějaké najdou.

22. Oblíbený žánr?
Miluji dystopie a sci-fi. Líbí se mi to "nemožné", co v běžném životě nepotkáme, ráda přemýšlím nad tím, co by se v dávné budoucnosti třeba opravdu mohlo odehrát. Samozřejmě se žádnému žánru nevyhybám, přeci jen je to třeba trochu střídat :)

wolf | via Tumblr - inspiring picture on Favim.com
http://weheartit.com/entry/73063007/wolf
23. Žánr, který čteš nejméně
Moc nemusím nadpřirozené bytosti, tedy upíry, vlkodlaky, víly a všelijaké jiné havěti :D Je to takové už moc okoukané, upíři mi už lezou na nervy a spisovatelé pořád vymýšlejí další a další divné bytosti. Mám strach aby jednou nevymysleli příběh o létajících slimácích -_- Ovšem můj nejméně oblíbený žánr je cokoliv z povinné četby :D


24. Nejvíc ispirující kniha, kterou jsi tento rok četla?
Ispirující? Hmm..teď jsem dočetla Myši. Tam mi připadalo neskutečně ispirativní to, jakým životem si žili. Hezký domek na samotě, pěstování rostlin, hraní na piáno... Líbilo se mi, jak byl jejich nový život popisován a v jednu chvíli jsem si vážně říkala, že by se mi třeba i takový život líbil (do té doby, dokud se to v té knize samozřejmě nezvrtne...)

25. Oblíbená svačinka ke čtení?
U čtení nerada jím, protože jsem docela prase a vždycky něco vysypu nebo vyliju a já mám své knihy na to moc ráda :D Když už, tak jedině něco suchého, tedy oříšky, sušenky a podobně.
 
26. Jak často vybíráš knihu podle obálky?
Nikdy bych si nekoupila knihu jenom kvůli obálky, ale řekněme, že ve své knihovničce zatím nemůžu najít obálku, která by se mi nelíbila. Takže na tom asi něco bude :D


27. Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?
Jak kdy, myslím, že každý má svůj názor a nikdy není úplně stejný. Někdo může tu knihu považovat za svou nejoblíbenější a jiný ji zase úplně zkritizovat. Tak to prostě je :)

book
http://weheartit.com/entry/73065758/search?page=2&book
28. Co psaní negativních recenzí?
Ráda kritizuji :D Je to možná moje špatná vlastnost, ale i v běžném životě nikdy nejsem úplně na 100% spokojená. Na druhou stranu, opravdu se na blog snažím psát i nějakou kritiku, protože kdybych všechny knihy nebo kosmetiku jenom chválila, tak bych vám vlastně vůbec nepomohla s rozhodováním, co si koupit ;) Takže opravdu, drobné chyby hledám i na těch největších trhácích.

29. Kdyby si mohla číst v dalším cizím jazyce, který by sis vybrala?
Ve slovenštině :D No vážně, já mám prostě ráda knihy psané v mém rodném jazyce a kdybych už měla udělat kompromis, tak by to byla slovenština, protože ta mi až na pár detailů připadá úplně stejná :) A potom samozřejmě ta angličtina, sice by to trvalo déle, ale budiž.





3 komentáře:

  1. Aj ja zbožňujem písať negatívne recenzie, lebo sa píšu ľahšie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš zajímavý blog, já sci-fi moc nemusím, radši romantika :D

    OdpovědětVymazat