neděle 4. srpna 2013

Knižní řetězovka 2.díl

 
 Pořádá Luu


10. Oblíbená kniha, kterou si tento rok přečetla?

Myslím že ty nejlepší na mě teprve čekají :) Ale asi nejlepší pro mě byla zatím Divergence od Veronicy Roth. (recenze na knihu ZDE)


11. Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?
Skoro vůbec, zůstávám prostě u toho co mě baví. Výjimku udělám jenom v případě, že je kniha vážně hodně doporučovaná od mách přátel nebo blogerek, anebo pokud je to povinná četba :D


12. Čteš někdy tu samou knihu vícekrát?
Vím akorát, že jsem pořád dokola četla Harryho Pottera 1.díl, jinak ale ne.

13. Dokážeš číst v autobuse?
Leda tak učivo na písemku při cestě do školy :D Ale na delších cestách samozřejmě dokážu číst i v autobuse.


read
14. Oblíbené místo na čtení?
Všude možně. Nejčastěji v křesle nebo na gauči u sebe v pokoji. Občas v posteli, někdy i na zemi, u stolu...během jednoho čtení všechny ty místa stihnu vystřídat, protože nikdy dlouho nevydržím na jednom místě :D

15. Zásady při půjčování knih?
Půlhodinová přednáška o tom, že jestli najdu třeba jen jediný škrábanec stane se tohle a tamto...pomalu sepisuju i smlouvy :D Ne, dělám si srandu, ale upřímně nerada někomu půjčuji svoje knížky.
♥16. Děláš knihám oslí uši?
Samozřejmě že ne -_-

17. Píšeš si na okraje stran poznámky?
Stejná odpověď :)

18. A do učebnic?
To ano, všechny učebnici mám koupené, nevracím je a je fajn si dělat poznámky nebo podtrhnout důležité věci.


19. V kterém jazyce čteš nejraději? V kolika dohromady to zvládneš?
Pochopitelně v češtině. Někdy mám problém knihu dočíst i v mém rodném jazyce, takže si zatím na jiné jazyky ještě ani netroufám :D Ale myslím že bych zvládla v pohodě knihu přečíst i v angličtině a slovenštině. S obtížemi možná i v němčině. Ale jak říkám, trvalo by to o hodně déle než při čtení v češtině.

Žádné komentáře:

Okomentovat