pátek 16. srpna 2013

Michelle Phan a její vlastní značka → EM



Michelle Phan má svou vlastní kosmetickou značku! Už nějakou dobu nás napínala s tím, že se chystá něco velkého a tak nějak jsem předpokládala, že to bude právě tohle :)
Kdo nezná Michelle Phan? Jde o jednu z nejpopulárnějších youtuberek a blogerek (hodlám říct, že i vůbec nejpopulárnější), která nahrála už stovky videí plné beauty nebo nail tutoriálů, ale i různé rady a tipy, oblíbenci, tagy.. Její videa jsou na hodně profesionální úrovní, je to skutečný profík a proto si myslím, že si tohle plně zaslouží :´) Zde se koukněte na video, kde je vše blíže vysvětleno ↓


Název značky bude EM Michelle Phan.
EM is reflection od ME, tedy v překladu něco jako odlesk, odraz jí samotné. Myslím že to je moc hezký nápad a já věřím, že její značka určitě bude mít velký úspěch i co se týče kvality.

Pořád si nemůžu vzpomenout, ale nepřipomíná vám tohle logo nějakou jinou značku? Nemůžu si prostě vzpomenout, ale něco na tom bude. Přesto je to ale krásné logo.







Na její eshop se všemi informacemi i produkty najdete na adrese www.emcosmetics.com



A teď už k samotnému sortimentu, zaujalo mě hned několik věcí.
Mezi rozhodně největší vychytávky patří celé paletky!
K dostání jsou v různých odstínech, které jsou pojmenovány jako 
Day life, The life, Party life, Beach life, Love life, Career life a Night life. Obsahují 4 odstíny tvářenek, 8 odstínů na rty a 24 očních stínů. Barvy jsou to opravdu krásné a asi bych se musela hodně dlouho rozhodovat, které si nakonec vybrat.
Teď ale ten hlavní zádrhel. Cena za jednu paletku je 75 dolarů, tedyv přepočtu skoro 1 500kč, což je vážně šílené :/ Nečekala jsem nic extra levného, ale zase taková pálka to taky být nemusela. Ještě kdyby to bylo do té tisícovky, tak bych si řekla ,,fajn", ale 1500?! 






Jako další mě moc zaujal tento concealer. Je k dostání v osmi odstínech a i na videu to vypadá, že by vážně mohl dobře krýt. Cena 19 dolarů.













Tužka s rozjasňovačem a "bronzerem" v jednom. Moc se mi líbí ten design a hlavně že je obojí v jedné tužce. Cena 25 dolarů.













Tohle další hodně vychytaná paletka, tentokrát na rty. V paletce je speciální políčko na míchání jednotlivých barev, opět k dostání v celkem hodně odstínech. Cena 28 dolarů












Krom těchto věcí ale Michelle nabítí snad všechno. Řasenky, lesky na rty, rtěnky, oční stíny, cc cream, voděodolné oční linky a tak dále a tak dále...

waterliner in color turquoisecolor facets in color gold divine pillow plush in color strawberry lip gallery in color dont tell mom
 in color medium   in color light medium  in color black  in color shanghai lavenders


Na závěr tedy nějaké malé shrnutí. Mám z Michelle radost, začínala od nuly na youtube a dotáhla to hodně daleko. Jako blogerka tedy určitě ví nedostatky jiných kosmetických značek a snad doufám, že se je snažila odstranit právě na svých výrobcích. Líbí se jednoduchý a přesto krásný design, produkty jsou k dostání v mnoha odstínech..ale..
Co ty ceny :´(? Jsem z toho trochu smutná, když jsem to slyšela, hned jsem is řekla že si tam musím udělat nákup, ale teď s tím už moc nepočítám, protože nejlevnější věc co tam koupíte je lek na rty (v kelímku!) za 15 dolarů, takže pod 300korun tam opravdu nic nekoupíte. A to ani nemluvím o poštovném, zatím jsem se nedočetla, jestli se vůbec dováží do evropy (nebo čr). Takže je to vážně škoda, kdyby třeba aspoň něco bylo trochu levnějšího.
No nevadí, i tak jsem moc zvědavá jak se to bude s EM cosmetics vyvíjet :)

A co o tom myslíte vy? Koupíte si něco, co vás nejvíc zaujalo?


3 komentáře:

  1. Tá paletka je úplne úžasná! Škoda tej ceny :-/. Inak, to logo mi je tiež strašne povedome, už pri tej prvej foto som rozmýšľala, aká to je kozmetika.

    Ostáva nám len dúfať, že možno v blízkej dobe sa dostane táto kozmetika aj k nám


    TravelDreamLove

    OdpovědětVymazat
  2. Až na ty ceny jako užasné věci! :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Michelle je úžasná , obrovská inšpirácia :) som rada pre ňu , že sa jej to splnilo.. Ale škoda že je to tak drahé :/
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat