pondělí 26. srpna 2013

Catrice 03 Papa Don't Preach + Primark třpytkový





Značka: Catrice cosmetics
Limitovaná edice : xxx
Název : 03 Papa Don't Preach
- koupeno ve výprodeji ve Vídni, nejsem si úplně jistá, jestli je tedy ještě v klasickém prodeji






Design :
10 ml, klasický Catrice design, líbí se mi nejvíce ze všech co mám

Barva :
Nejdříve jsem myslela, že je to oranžová. Mám už jednu oranžovou od Essence a nějak extra mě tahle barva nenadchla, takže jsem tomuhle laku nedávala nějak extra velké naděje. Nejde ale o úplně klasickou oranžovou. Je světlejší a myslím, že více přechází do lososové nebo tělové barvy. Sice je ten rozdíl jen malinký, ale přešto to nepovažuji za oranžovou barvu. Na fotkách vypadá nádherně a naživo taktéž ;)

Krytí + Výdrž
Budu se opakovat ale prostě...Miluji laky od Catrice. Skvělá konzistence, krytí už po prvním nátěru, výdrž šílená, drží celý týden, lakování je hračka, schne rychle, neotiskne se hned. Jedním slovem dokonalý.

Celkový názor :
Hodnotím velmi kladně. Nejsem moc na tyhle teplé barvy, já raději modré, studené barvy. Ale musím říct, že tahle je krásná. Pochopitelně u mne také získává hromadu plusových bodů právě za tu bezproblémost Catrice laků. Nemám co vytknout :)






 
   Značka : Primark Beauty
   - koupen v sadě čtyř laků

  Nic extra jsem od tohoto laku neočekávala, ale jsem příjemně překvapena. Jak už jste si všimli, v poslední době jsem si moc oblíbila třpytky a všelijak s nimi experimentuji. Stříbrné třpytky jsem ještě neměla a mám vážně obrovskou radost. Krytí dost luxusní, rozhodně lepší než u Essence zlatého, co jsem recenzovala minule. Výdrž stejná jako u laku výše. Nehty které mám na fotkách jsem lakovala minulý čtvrtek, foceno někdy v neděli a ještě dnes je mám pořád na sobě a neporušené.


Díky těmto dvoum lakům jsem vytvořila myslím že moc hezou kombinaci, kdy jsem jenom na prsteníček každé ruky použila třpytkový lak. Hodně to oživí a vypadá to moc hezky. Přitom je to tak jednoduché :)







4 komentáře:

  1. Kombinace je to krásná ;) moc se mi líbí :P máš nádherné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  2. obidva laky sú krásne :) dobre si to vymyslela :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat