úterý 23. července 2013

Would you rather TAG ( Co bys radši? )

To Infinity And Beyond ~ | via TumblrAhoj, dneska jsem si pro výs připravila moc zajímavý tag WOULD YOU RATHER. do češtiny bych to přeložila jako Co bys radši, raději by jsi udělala tohle nebo tamto. Budu ráda když budete v tagu pokračovat, protože mě vaše odpovědi moc zajímají :)










1. Chtěla bys být raději zapomenuta nebo stále vzpomínána ale v nenávisti?
Z ničeho jde udělat něco, ale z něčeho už nejde udělat nic. Takže asi bych raději byla zapomenuta, odstěhovala se někam daleko daleko a začala zase odznova :)

Love Toes | via Tumblr2. Byla by jsi radši o 90 cm vyšší nebo nižší?
Tak to je dost blbá otázka :D Obojí je hrozné. Asi..vyšší? Nebo..nižší? Já nevím, vážně. Ale jak říkám, ať už bych měla přes 2 metry nebo ani ne 1 metr, obojí je strašné. Ale možná bych přecijen byla raději ta vysoká, alespoň by si mě nepletli s dítětem a mohla bych hrát basket :D


3. Chtěla by jsi radši umět číst myšlenky, nebo předpovídat budoucnost?
Určitě bych chtěla umět číst myšlenky! Někdy lidém vážně nerozumím a přála bych si vědět co si doopravdy myslí, jaký mají na mě názor a tak. Bylo by to prostě super :) Budoucnost znát nechci, spíše by mě jenom děsila.

4. Plešatá x Zarostlá
Eh :D No..jednou jsem viděla dokument o opičích lidéch, kterým rostou chlupy úplně všude, i na obličeji a vážně mi jich bylo líto. Nemohla bych tak žít a třeba mě celkově třeba holení noh hrozně otravuje :D Takže raději budu plešatá a nosila bych paruku nebo tak ;)

5. Ukončit hlad nebo nenávist
Vím že hodně lidí hladoví, ale za mě by to byla ta nenávist. Nemám ráda tuhle vlastnost a chci aby zmizela, i když vím, že nikdy nezmizí. Díky lidské nenávistí totiž vznikají právě hádky-spory-války a tím pádem i hlad. Ukončit lidskou nenávist je tedy pomyslným klíčem ke všemu.

6. Dát špatnou radu nebo dostat špatnou radu?
TumblrDostat špatnou radu můžu, záleží na tom, jestli se jí budu řídit a to už bude tak trochu můj problém. Pokud bych ale někomu dala špatnou radu a pak se tomu člověku stalo něco špatného, hodně bych si to vyčítala. Proto raději špatnou radu dostanu.

7. Chtěla by jsi raději vymyslet lék na rakovinu nebo lék na aids?
Rozhodně lék na rakovinu! Za rakovinu lidé nemůžou, nevinní lidé umírají. Velkou přípomínkou může být například Talia Joy Castellano, které je mi neskutečně moc líto :´( Nechci být zlá, ale co vím tak aids se přenáší hlavně díky lidské neopatrnosti, proto volím lék na rakovinu.

8. Nikdy nemít internet x nikdy nemít televizi
Na filmy se dá kouknout i přes internet, na televizi se už prakticky 5 let vůbec nedívám a ani ji nepotřebuji.

9. Být milována ale nikdy nemilovat x Milovat ale nikdy nebýt milována
To je hrozná otázka. Jak mám na to asi odpovědět. Když ale člověk nemiluje, tak si to asi ani neuvědomuje a tím pádem to nebolí. Zato milovat ale nikdy v životě nebýt milována zpětně je hrozné, to bych asi nezvládla.

Untitled10. Potkat mimozemšťana x Navštívit jinou planetu?
Navštívit jinou planetu! Mimozemšťané mě docela děsí a proto nemám vůbec potřebu se setkat s nějakým děsivým zeleným mužíčkem :D

11. Vzdát se počítače nebo domácího mazlíčka?
Ne, na to prostě nemůžu odpovědět. Mám dva pejsky, ale vím že mnohem více času trávím na počítači než s nimi. Ne že bych je zanedbávala, to ne, najdu si na ně vždycky čas..Ale prostě raději si zarelaxuji v posteli u internetu. Nemůžu ale říct, čeho bych se vzdala, protože už jenom když v televizi umře nějaký pejsek tak dokážu ještě hodinu brečet, i když vím že to je jenom film. Jsem na tohle prostě hrozný cíťa a proto vím jistě, že bych je nedokázala prodat apod. Prostě nevím jak na to odpovědět :(

12. Zapomenout kdo jsem x Zapomenout kdo jsou všichni mí blízcí
Další těžká otázka. Ale asi bych raději zapomenula kdo jsem já, protože v tomhle případě by mi snad mí blízcí pomohli si zase vzpomenout :)


Tak a to je pro dnešek vše..Řeknu vám, že tohle bylo pěkně těžké a někdy jsem si vážně nevěděla rady. Doufám že jsem vás u některých odpovědí úplně nepopletla, ale tohle "vysoko-filozofické myšlení" mi nikdy nešlo :D

1 komentář:

  1. Skvělý tag, odkud původně je? Ty otázky se mi moc líbí, ale jak jsi několikrát vzpomínala, jsou to pěkně těžké otázky!

    OdpovědětVymazat