neděle 7. července 2013

Oblíbenci za měsíc...červen 2013!


Ahoj, dneska je tu s týdenním zpožděním článek  "June Favorites 2013" neboli mí favorité za měsíc červen. Nákupů bylo hodně, protože mi právě v červnu záhadně všechno došlo. Najde se tu hlavně kosmetika, ale i oblíbená knížka, doplňky, random kousky a oblečení. Tak se na to pojďme podívat :)


1. Dermacol Love Lip balzám na rty
- Sice mě osobně připadají všechny balzámy stejné, ale je pravda, že tenhle si mě získal právě tím, že mimo jiné dokáže vytvořit na rtech krásnou barvu.




2. Maybelline New York Dream Pure BB Cream (for oily skin)
- Můj zatím nejméně problémový BB cream - tím pádem i můj nejoblíbenější. Pokud nechcete žádný těžký make-up ale jenom takový jemný podklad "aby se neřeklo", tak tohle je přesně to pravé pro vás.




3. Adidas Frizzy Energy antiperspirant 
- Hrozně dlouho jsem používala Playboy a proto tohle považuji za vážně příjemnou změnu. Není tak parfémovaný a silný, lehký a super ke sportu. Ideální na léto.





4. Laky Essence - 1. Guerilla Gardening 01 I'm the Moss
                             2. Floral Grunge 05 Black to the Roots

- Oba dva jsou z limitek, guerilla gardening je ve skutečnosti trochu tmavší. Hlavně jsem si ale zamilovala Floral Grunge. Je to taková klasická černá s glitry, navíc hrozně dlouho vydrží.




5. Balea Young Dusche Peachy Rose sprchový gel 
- Miluji sprcháče od Balei! A tenhle voní opravdu krásně po květinách a broskvích.




6. Rezistence - Veronica Roth
- Knížku sice tepve teď dočítám, ale dostala jsem ji za vysvědčení v červnu. Tuhle sérii vážně zbožňuju a už brzi napíšu recenzi




7. Maybelline New York Master Precise Liquid Eyeliner
- Další velká láska, mám ji koupenou už podruhé a nemůžu si ji protě vynachválit.






8.  Ryor Aknestop denní krém
- Pro mě velký objev. Dlouho jsem krémy pravudelně nepoužívala, ale tenhle je přímo pro mastící se pleť se sklony k akné a musím říct, že opravdu vidím změnu k lepšímu, moc doporučuji.





9. Reserved džínová vesta (cena kolem 350,-)
- Už dlouho jsem nenakoupila tak úžasný kus oblečení! Říkala jsem si že by se mi džíska hodila, ale že by tak moc? No věřte tomu nebo ne, ale hodí se k úplně každému outfitu a vždycky to tak nějak podrhne-zvyrazní-přivede k dokonalosti. Nejraději bych ji nosila každý den ♥





10. Random oblíbený kousek. Ikea 250,-
- Já už ty obrazy nemám kam dávat :D Za tu cenu něco neskutečného, když si vezmu kolik takové obrazy stojí. A to nejlepší na to je, že ten obraz svítí! Zezadu je normálně zapínáč na baterky, takže ta oranžová světýlka skutečně svítí!



 11. Sluneční brýle C&A 150,-
- A poslední úlovek, krásné zlaté brýle za opět úžasnou cenu!




Uff, netušila jsem, že toho bude tak hodně :D Tak co, vlastníte některý z mých favoritů? Co vás zaujalo nejvíc? Mějte se hezky :)


1 komentář:

  1. Na Rezistenci se teprve chystám :) Doufám, že se mi bude líbit :)

    OdpovědětVymazat