čtvrtek 25. července 2013

New in/ červencové nákupy


Co je nového? Už zase jsem tak trošku nakupovala a koupila si pár kousku jak oblečení, kosmetiky tak i knih. No není to hezky vyrovnané :)?




Oblečení ↓


Reserved černé sako 
Věřili by jste tomu, že jde o mé první sáčko? No vážně, přála jsem si takové už dlouho, ale pořád mi to nějak nesedělo anebo mě zhrozila cena. Tohle je ale naprosto dokonalé. Nejen že za skvělou cenu, ale je lehké, přiléhavé, nikde netrčí a já se v něm cítím dobře.






Reserved ombré košile
Nikdy bych nevěřila že tak obyčejná košile dokáže vytvořit tak skvělý outfit. Obyč bílá košile, která dole přechází do zelenkavé barvy. Problém byl, že je na mě moc dlouhá. Já jsem to ale vyřešila jednoduše. Dole udělala uzlík a řeknu vám, vypadá to fakt božsky ♥




Knihy ↓


Horečka (Zahrada nesmrtelnosti) Lauren DeStefano /2.díl/ 150,-
- Rychle kupujte, teď je v Dobrovském za 150 korun, stejně tak i první díl. Mám z toho vážně radost, protože první díl mě stál nejmíň 250, takže tahle sleva je fajn.




Myši - Gordon Reece / 49,-
No neberte to za 50 kč :D Podle anotace vypadá fajn, prý thriller a ty já mám ráda, ta



Delirium - Lauren Oliver 250,-
Mám tak velkou radost! Tuhle knížku už jsem si dlouho přála a mám ji konečně doma. Využila jsem 30% slevy a poštovného zdarma v http://www.albatrosmedia.cz/ 



 Kosmetika ↓


Essence pure skin anti-spot moisturizing cream 
- Nevím proč, ale tahle pure skin řada se prostě u nás v čr neprodává, nebo alespoň v mém městě ne. Takže tenhle jsem nakoupila v Rakousko a jsem za to vážně ráda. Už jsem měla z téhle řady čistící gel a tohle je krém a je zde napsáno že se může používat i jako podklad pod makeup, což je bezva!


Just opalovací krém 
- Dostala jsem ho darem a jsem docela zvědavá, protože tuhle značku jsem ještě nikdy nezkoušela, přestože je docela známá. Teď na léto se rozhodně hodí

Essence ticket to paradise /zlatá
- Prostě jsem nutně musela mít ve své sbírce aspoň jeden zlatý lak. Původně jsem si chtěla vzít jeden krásný od catrice, ale ten moc "nebarvil"..Tenhle od essence je ale bezva, sice je třeba udělat více vrstev, ale i tak mám radost, že jsem si konečně koupila i nějakou barvu, kterou doma vážně nemám.



P.s - pokud vás u některého ze zmiňovaných věcí zajímá cena, napiště do komentářu a já vám to povím (cenovky rozházené všude možně a teď se mi tak dobře sedí, že vám to prostě přímo teď neřeknu, já vím, jsem prostě lemra líná :D)

3 komentáře:

  1. to sáčko je skvělý, děsně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Košile vypadá úžasně :)
    Horečka je skvělá kniha. Zrovna jsem ji dočetla o tomto víkendu :) Delirium vypadá také zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Horečku a Myši mám taky doma.. :))) Jinak moc pěkné kousky oblečení! :))

    OdpovědětVymazat