středa 3. července 2013

Můj výlet do Velké Británie a dojmy

Ahooj, prázdniny jsou tady a já jsem zpátky v plné síle! No, možná že ani ne tak v plné, protože jsem jak naschvál hned prvního července něco chytla a už tři dny trávím prázdniny v posteli :( Ale nevadí, dva měsíce je dlouhá doba. Před týdnem jsem měla tu možnost navštívit Anglii, tak bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek, jen tak na úvod ;-)


Kdybych měla shrnout své pocity a názor na Anglii jedním slovem, napadá mě něco jako "Amazing"!  Prostě dokonalé, perfektní, úžasné, skvělé.. Láska na první pohled :D Ne, vlastně to nebyla láska na první pohled, protože ze začátku jsem byla docela dost naštvaná. Bydleli jsme v rodinách, jenže jsme hned první den měli nějaké nesrovnalosti, takže jsme se dostali ke své rodině až pozdě večer, vůbec se s námi nebavili a celé to bylo takové nepříjemné-divné. Já jsem ještě do toho měla takovou tu začínající chřipku, nějaké ty nevolnosti. Prostě nic dobrého. . 


 Jenže kolem třetího dne jsme měli možnost vidět fakt nádhernou přírodu, něco co jsem ani netušila že uvidím. Byla jsem příjemně překvapená a zbytek pobytu se už na Anglii dívala trochu jinak. Pak ještě když jsme dvakrát zamířili do Primarku na nákupy, no to bylo něco. Přála bych vám vidět to boží oblečení třeba za 3-6 liber! Takže jsem si i pěkně nakoupila. Když o tom tak přemýšlím, určitě vám nafotím i co jsem si přivezla, protože to fakt stojí za to :D


I Londýn mě dost překvapil. Čekala jsem takové to špinavé chaotické město plné bezdomovců, žebrajících lidí a potkanů..Nebo něco takového, jedna kamarádka říkala že přesně to viděla v New Yorku. Takže jsem nic moc neočekávala. Jenže naopak! Žádné odpadky, žádní bezdomovci ani žebrající lidé, ani potkani, ani nijak extra velký chaos nebo zmatek...Nikdo mě neokradl, neobtěžoval ani nezabil, nic jsem neztratila. Ne, nepřeháním, myslím to smrtelně vážně. A to jsme byli v Londýně celé dva dny od rána do večera a docela dost jsme toho nachodili, takže myslím že to opravdu nebude nějaké mylné mínění. 


Mezi velké zážitky patříl například návštěva London Eye, takové to velké kolo - Krásný výhled, jelo to něco přes 30 minut, takže jsem si to užila dostatečně. Zbožňuji ty jejich červené dvoupatrové autobusy, červené telefonní budky a i metro mi připadalo krásné.


Ale abych nemluvila pořád jenom o Londýně. Bydleli jsme v městečku Hastings. Je to asi dvě hodiny od Londýna u moře. Počasí tu bylo krásné a hlavně spousta volného času u moře. Voda sice byla ledová, ale i tak bylo hezké zase po roce vidět moře. 


A upřímně můžu říct, že tahle fotka se mi vážně moc moc líbí :)



Dále jsme byli na útesech, opravdu si nevzpomenu jak se jmenovaly, ale byl to asi nejhezčí den z celého týdne.Prý jsou ale známe tím, že tam mají své útočistě hodně lidí se sebevražednými sklony - chci říct, hodně jich tam už asi skočilo no :/




 A ikdyž je Anglie považována za zemi, kde pořád prší, tak nám za celý týden pršelo akorát jeden den v Londýně, což vůbec není špatné. Jinak na téhle fotce můžete vidět Tower Bridge, most který se dokáže "otevřít". A věřili by jste tomu, že se průměrně za rok otevře až tisíckrát? Já jsem myslela že tak stokrát maximálně :D No jo, zajímavé že takové věci si pamatuji.


Tak a krátká prohlídka mého týdne v Anglii je za námi. Doufám že jste si trochu udělali obrázek a třeba vás i nalákala nebo tak, protože já se tam chci stoprocentně vrátit.

A co vy? Všimla jsem si, že v dnešní době je Anglie o hodně víc dostupnější a dnes už tam jezdí běžně každý druhý. Moc by mě zajímalo, jaké byly vaše první dojmy z Anglie - přesněji tedy z UK.




(c) Všechny fotky focené mnou, so don't copy please ;)

1 komentář:

  1. Ještě nikdy jsem VB nenavštívila, ale snad se mi to někdy podaří :).

    OdpovědětVymazat