sobota 13. července 2013

Narozeninový článek no.2

giant birthday cupcake | Flickr – Compartilhamento de fotos!

"Život je jak silnice. Není jen rovná. Je plná zatáček, různých překážek, objížděk i výmolů. Proto musíš znát, kdy žít naplno a kdy ubrat, a kdy na chvíli zastavit. A kdy se rozjet opět dál.Ať tvá cesta je dlouhá. Bez nehod. Po cestě ať poznáš mnoho nového. Hodně přátel, kteří dobře poradí a pomohou, jak jet dál, jak by sis přál."
"Nedovol, ať je život jen vyhlídkový let, prožij ho naplno,a to hned teď..."


 Málem mi ukápla slza, když jsem si četla článek, který jsem psala přesně před rokem..O svých narozeninách, jak jsem strávila 14.rok svého života a jak chci prožít ten 15.. Je až děsivé, jak rychle ten čas plyne a já jsem zase o rok starší. Ano, je mi 16 let.

8.červenec 1997...Rok a měsíc, kdy ČR zasáhly povodně, především blízko mého bydliště. Moje maminka rodila při povodních, netekla ani teplá voda a asi to měla o dost těžší než při normálním porodu. Narodila jsem se prakticky na vodě, jsem takový novodobý plaváček :)
Od této chvíle uběhlo už 16 let. 16 let je pro mě neskutečně dlouhá doba, ale na druhou stranu si myslím, že právě 16.rok života je úplně nejlepší. Je to období, kdy nejsme ani úplně tupé patnáctky a ani úplně dospělé osmnáctky. Je to takový ten zlatý střed a stejně jako minulý rok, i tento rok bude určitě plný očekávání a nových zkušeností.

Asi by teď bylo na místě shrnout, co se vlastně za ten 15.rok mého života seběhlo. Řeknu to úplně upřímně, byla to bomba, něco úplně nového...připadám si skoro jako jiný člověk. Základní škola pro mě byla jeden velký omyl a připadá mi, jako bych teprve teď začala žít. Na střední škole jsem se opravdu dobře zabydlela, našla si nové přátelé, nové zázemí. Stejně tak jsem si i našla novou zálibu a to v tanci, ktery opravdu miluji a slavili jsme s naší skupinou velké úspěchy.
Alívio Imediato | via TumblrMyslím, že jsem se ale změnila i co se povahy týše. Už nejsem takové trdlo a v hodně věcech jsem dospěla, urovnala si to trochu v hlavě a začala nad různými věcmi i více přemýšlet. Samozřejmě jsem se do jisté míry i vice osamostatnila.
Připadá mi vtipné, jak se myšlení člověka na střední během jednoho roku tak změní. Na základní škole jsem si o štředoškolácích vždycky říkala, že vypadají tak dospěle, inteligentně, rozumně. Teď jsem jednou z nich a naopak nadávám na malé děcka ze základky a pořád si stěžuju, jak ječí v autobuse, píšou na facebook trapné statuty a lajkují fotky s nutelou. Je to prostě vtipné, jak člověka jeden rok může změnit. Rozhodně si ale nepřipadám jako ta inteligentní a dospělá středoškolačka
Teď jsem ale tady, je mi 16 let a mám další rok plný dobrodružství před sebou. Co očekávám? Upřímně si myslím, že v minulém roce pro mě bylo hodně věcí poprvé a v jistých chvílích jsem prostě nevěděla, jak se zachovat. To bych chtěla trochu napravit a třeba být o něco méně naivnější :) Neříkám že jsem úplně naivní nebo hloupá, ale prostě někdy mi to ještě tak dobře nemyslí a dělám i nějaké ty chyby.
 To bych chtěla letos napravit. 15. rok jsem si vyzkoušela nanečisto, občas zakopla a teď to bude to pravé.. 16.rok, který si užiju úplně nejvíc ze všech. Je to přeci jen ten zlatý střed no ne :´)

Tumblr
 

2 komentáře:

  1. Hodně štěstí, zdraví a lásky!


    Pozvánka na GiveAway:
    http://withthecharm.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat