čtvrtek 2. srpna 2012

Pure skin 4v1 Mycí krém od Essence

Dneska přináším menší recenzi na pure cream wash cream který jsem si koupila minulý týden a už jsem ho i dost otestovala :-) Co nevidět udělám i oblíbence, ale musím si to ještě trochu rozmyslet :D

 

 Obecně - Podle nápisu jde o mycí krém 4v1 - celkově čistí pleť, odstraňuje černé tečky, zmatňuje pleť a zjemňuje ji. Krom toho velkou výhodou je, že ji můžete po vmasírování hned spláchnout, ale také může sloužit jako pleťová maska na více minut ;-) Tedy čistící krém a pleťová maska v jednom!

Na první pohled příjemný obal v modro bílé barvě..150 ml tedy pro mě je tak akorát, protože většinou tyhle věci rychle vypotřebuji, ale na druhou stranu  nerada používám jeden výrobek dva roky, takže pro mě je tenhle obal ideální.

Vůně je pro mě velký otazník. Nikdy jsem tak dlouho neuvažovala, co vlastně o takové vůni napsat :D Není v ní žádné ovoce ani vanilka ani jiné podivnosti, které jsou na první pohled zřetelné. Já v tomhle prostě cítím příjemnou vůni, trochu jako od nějaké zázračné mastičky z lékarny :D Ale vzhledem k tomu že má zelenou barvu, tipla bych, že je v ní obsažena nějaká zeleň, haha..

Konzistence je naprosto úžasná! Včak je to také wash cream. Krémovou konzistenci opravdu splňuje a je moc příjemný. Je radost si něco takového dávat na pleť. Jak už jsem zmínila, je zbarvený do jemně zelené-mátové barvy a obsahuje také drobné peelingové kuličky.

Účinek je alespoň pro mě viditelný a jsem maximálně spokojená. Po ránu pleť vyčistí a už to ani nemusím nijak dál řešit. Hlavní zásadní věcí ale je, že mě zbavil černých teček. Měla jsem docela s nimi problémy, hlavně na nose.. Ze začátku jsem tomu nemohla uvěřit, ale už dva dny si šahám na nos a nic :D Ne, opravdu nepřeháním! Já sice ráda přeháním, ale teď to myslím smrtelně vážně ;-)

Celkový dojem .... Řada pure skin nezklamala a až za dva týdny pojedeme zase do Rakouska, určitě si zase něco z té řady koupím, protože mě příjemně překvapila, účinky se dostavily a práce s tímto wash creamem mě i moc baví :-)



Při nanesení

Po rozetření


Žádné komentáře:

Okomentovat