sobota 11. srpna 2012

Diary 11.8.2012 - Nový pokoj, Rakousko, škola...




Zdravím! Vím že vás asi moc nepotěším, ale opět jedu na týden pryč :D Ano, opět do Rakouska :D Abych pravdu řekla, ani mě už se podruhé moc nechce, ale tak minule jsme tam byli spíše jako dámská jízda a teď to bude spíše taková dovolená jen s mamkou a taťkou a také toho týdne asi více využijeme, protože má být krásné počasí. Nicméně, nakonec jsem přemluvila a tak budu mít internet alespoň v mobilu, tím pádem budu mít trochu nějaké spojení se světem, ale články opravdu neee ;-) Kdybych měla dobrou náladu, tak ještě něco přednastavím, protože jedeme až večer....

Dalším bodem je můj pokoj...Informovala jsem o tom na začátku prázdnin a teď jsme se do toho konečně pustili. Jak už jsem řekla, budu mít jakoby dva pokoje, ale musí se probourat stěna..A to je ten problém :D ťukat kladívkem do toho určitě nebudem a právě to je také důvod proč jedeme do Rakouska - taťka tam totiž nechal nějaký speciální bourací "stroj", kterým by to mělo jít lépe. Tady na fotce můžete vidět první pokus. No vypadá to docela vtipně :D


 Mimojiné jsme byli nedávno v Ikei a já udělala pár fotek ( vlastně jenom tři :D ) Tahle postel je naprosto luxusní a nějakou podobnou budu mít.. Určitš to bude tmavé dřevo a takové krásné béžvo-bílo-černé povlečení se mi taky moc líbí. No prostě moje představa :D


Určitě také nebude chybět můj vysněný "chlupatý koberec", anebo nějaká kožešinka, to se ještě uvidí :-)


Krom toho mám také naplánovaný spešl kosmetický koutek, kde určitě nemůže chybět tohle zrcadlo. To se tam bude tak akorát hodit :-)



Jinak si ale žiju celkem poklidně, za chvíli zase do školy...Nehorázně se těším :D Hlavně na to, že škola mám skoro v centru Ostravy, takže když pojedu domů, stačí vystoupit o pár zastávek dříve a mám to pár kroků do ooobrovitánského DMka, do "mekáče", do knihovny, do Rossmana a kousek dál i do Nové Karolíny. Takže to vidím tak, že každý den po škole bude shopping :D Nee dělám si legraci, ale určitě to bude fajn, větší volnost a tak. 
 A jak se těšíte vy? Kam jdete-chodíte na školu?

Žádné komentáře:

Okomentovat