pondělí 6. srpna 2012

Hromada oblečení za málo peněz, to jsou slevy!

Ahoj! Po pár dnech se zase hlásím Je sice první táden srpna, ale mě už připadá, jakoby prázdniny končily. Ale nějak extra mi to nevadí, protože se v září těším do nové školy, nové věci, nové kamarádky, nové činnosti a tak dále. Takže to bude asi ten hlavní důvod, proč mě letoční prázdniny moc nebaví :D Nicméně, mám v zásobě docela hodně fotek a také pár námětů na články v brzké budoucnosti. 

Pro dnešek jsem nafotila své nové oblečení protože si myslím, že to stojí za to. Nevěřila jsem, že bych chytla nějaké slevové období, ale poštěstilo se mi. Před pár dny jsem šla na velké nákupy a strávila jsem 5 hodin nakupování a ještě objela dvě velká nákupní centra :D Ceny to byly skutečně seconhandové a mám hromadu triček, které se pohybují v ceně 30, 50, 75 korun což je naprosto šílené, protože většina z těch věcí předtím stála i tři stovky! Tak ale konec mluvení a tady jsou všechny mé nové kousky.


Reserved 150 kč
Nejdražší tričko z celého nákupu. Má krásnou modrou barvu a střih je příjemně volný, takže tak akorát pro mě, protože já moc nemám ráda upnuté trička..


Lindex 50 kč
- Brčálově zelné třičko, které se mi dostalo do ruk trochu nedobrovolně a to protože mi ho ulovila mamka. Mě se sice ze začátku moc nelíbilo, ale je pravda, že je to tričko zajímavé a k úzkým tmavým dřínům by mohlo vypadat dobře. A navíc za tu cenu :D


 C&A - 99 kč
Jedno z triček, ze kterých mám největší radost. Opět krásně zelené tílko které je vzadu zvláštně propletené a vpředu je zip, který se mi moooc líbí! Je to takové větší tílko, takže pod něj budu nosit asi ještě jedno, protože bez něj bych měla výstřih bůh ví kde :D



C&A - 30 kč
Tričko které jsem vzala opravdu jen kvůli ceně. Jde o jednoduché žluté tílko s uzlíkem dole. Je opravdu takové jednoduché, takže já ho budu spíše nosit jen tak po doma nebo při sportu ;-)



C&A - 75 kč
Má skoro největší radost! Úžasné tmavé tílko s nápism a třásněmi. Já osobně miluji jakékoliv oblečení s trásněmi a vždycky jsem si takové třičko přála. Za tu cenu opravdu pohádka :-))



 Tally Weijl - 50 kč
Normálně takováhle obyčejná třička bez ničeho nenosím, ale tady mě hlavně okouzlila ta barva. Je to taková červeno vínová neobvyklá barva, kterou ještě ve svém šatníku nemám a proto mi i toto tričko udělalo radost.


 Tally Weijl - 99 kč
Z tohohle kousku mám úplně největší radost! Na první pohled vypadá možná jako obyčejný světřík, ale jde spíše o takové tričko z jemné látky. Nazvala bych to svetříkem na léto :-) Já jej ale určitě budu používat i v zimě v kombinaci s jednobarevným tílkem nebo tričkem ;-)



Tak to je vše! Jak vidíte, ceny jsou to opravdu šílené, takže jestli půjdete nakupovat tak určitě zamiřte sem
C&A !
Tally Weijl - obrovitánský výběr!!! Nevěděla jsem co dřív vzít :D
Reserved !
Lindex - ne tolik, ale také je tam jeden věšák

Jinak ale myslím že i jinde jsou nějaké slevy, ale tady jsem to opravdu spozorovala nejvíce ;-)

A který kousek se vám nejvíce líbí? Také jste už teď byli na velkých slevových nákupech??


Žádné komentáře:

Okomentovat