čtvrtek 9. srpna 2012

Oblíbenci za měsíc červenec 2012

Krásné odpoledne! Dneska jsem měla opravdu hodně naplněný den..Nejdříve celé poledne u lékaře + sezení v čekárně a odpoledne jsme s mamkou konečně navštívily Dino park, protože to byl opravdu hřích, když ho máme pod nosem :D Tak, samozřejmě normální zoo je o hodně lepší, přecijen je to jen jako, tedy spíše pro menší děti, ale i tak to byla fajn procházka a jsem ráda že jsem nafotila hodně fajn fotek a alespoň už vím, jak to tam vypadá. Určitě v příštím článku fotky ukážu, některé vypadají opravdu jako z druhohor :D
Teď už ale konečně k oblíbencům za červenec. No jo, hrozné spoždění, ale tentokrát se mi do toho opravdu nějak moc nechtělo..

Tentokrát bylo oblíbenců opravdu hoodně, takže tady jsou ;-)




1. Pure Skin Essence 4in1 cream wash
recenze ZDE
Můj oblíbený výrobek za tento měsíc, používám ho opravdu hodně a výsledky také přichází.


2. Concealer Catrice
Zná ho myslím že každý :-) Zatím nemůžu říct že by to byl nejlepší concealer na světě, protože jsem jich ještě moc nevyzkoušela, ale rozhodně mi tento měsíc udělala velkou radost a miluji tohle roztomilé barevné balení :D



3. Avon Skin so soft - výživný tělový olej
Olej jsem dostala od kamarádky a jsem za to opravdu ráda. Po sprchování a po koupeli jsem se nikdy moc nenatírala žádným krémem a podobně, protože mě to prostě nebaví a vždycky jsem ještě hodinu celá mastná a upatlaná. Tento tělový olej je ale něco úžasného. Stačí párkrát zmáčknout a trochu rozetřít a je hotovo. Je to opravdu bez námahy a navíc krásně voní. Konečně jsem objevila výhodu tělových olejů :-)



4.  Oriflame Pure colour floral nail polish
Recenze ZDE
Můj nejoblíbenější lak za celou dobu! Miluji ho já, miluje ho moje mamka a milují ho i lidé v mém okolí :D


5. Essence gel eyliner
Dlouho jsem to chtěla vyzkoušet a v polovině měsíce se mi podařilo jej koupit ve slevě za pouhých 25 korun, takže jsem opravdu za to ráda. Spokojenost velká, akorát se ještě musím naučit kreslit linky, abych mohla vůbec jít s tímhle mezi lidi :D



6. Avon Color trend - lesk na rty
Roztomilý lesk na rty, tak akorát do kabelky a ještě navíc krásně voní ( a chutná ) :D


7. Essence Snow White - lak na nehty - ( ten oranžový)
Lak z limitky Snow white naprosto zbožňuji. Je to krásná výrazná oranžová, ale ne taková ta ošklivá neonová, ale ta nádherně záživá oranžová :-) Zatím jsem měla na jednom prstu a ten lak vydržel opravdu smrtelně dlouho, tedy skutečně luxusní výdrž!



A teď už to opravdu vše. Tohle je moje hvězdná sedmička za měsíc červenec, který utekl neskutečně rychle. Je to divné, ale prázdniny skutečně za chvíli končí :-) :-/ Nevím, jestli jsem za to ráda nebo ne. Na jednu stranu se těším, že to zase bude mít nějaký ten řád, ale na druhou stranu je mi zase líto, že prázdniny končí a já ještě pořád nesplnila hodně cílů, které jsem chtěla splnit. A co vy? Těšíte se nebo spíše ne?


4 komentáře:

  1. Na ten korektor od Catrice by som bola veľmi zvedavá, už si ho skúšala? Aký bol? :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na takové ty drobné nedostatky je bezva, ale jak s ním zamaskovat kruhy pod očima...na to jsem ještě nepřišla, protože se mi to vůbec nedaří :D Řekla bych, že patří mezi takový ten zlatý střed, ale žádný zázrak ;-)

      Vymazat
  2. Ten cerveny lesk co mas v rezenci,je na ustech barevny?Nebo je to jenom prichut lesku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má jen takový lehký nádech do červena, ale celkem se na rtech třpytí, kvůli přítomnosti těch třpytek ;)

      Vymazat