sobota 19. října 2013

Co nosím ve své školní tašce?


Určitě všichni znáte TAG "Co nosím v kabelce"..Já se ale rovnou rozhodla pro verzi "Co nosím ve školní tašce", protože do školy chodím 5 dní v týdnu a ty zbylé dva buď lenoším doma anebo beru jen pár drobností, které by ani nestály za zmínění. Takže, pojďme se na to kouknout. Předem musím ještě upozornit, že pochopitelně všechno nenosím vždycky, ale jde o takovou tu základní výbavu, která by mi většinou neměla chybět.


Pár informací na začátek ↓
1. Nenosím zbytečnosti..Spíše pořád něco postrádám a zapomínám doma.
2. Nenosím kosmetickou taštičku se vším makeupem který na sebe dávám, protože se nedokážu malovat na veřejnosti nebo někde na záchodcích. Tím pádem pro mě zbytečné nosit.
3. Ráda bych, sle prostě si nikdy nevezmu žvýkačky, i když je mám ráda.
4. Kabelku nosím na levém rameni, ale snažím se to i střídat.
5. Nesvačím. Nevím proč, jsem tak zvyklá už od první třídy na základní škole a navíc se opravdu nedokážu za 5 minut najís.



Teď už ale k obsahu kabelky ↓

1. Mobil - nezbytnost, většinou nosím v kapse kalhot
2. Peněženka - taktéž, nosím v ní kromě peněz i všechny kartičky, slevové kuponky, občanku a měsíčník
3. Taštička na psací potřeby - už ji nenosím tolik jako minulý rok, ale i tak se občas hodí
4. Kartička na obědy
5. Flashka - na různé projekty, referáty a nebo si často vyměňuji s kamarádkou seriály
6. Kalkulačka - většinou spíše vědeckou kalkulačku




7. Učení - to je snad jasné, používám všechny možné složky, šanony, barevné bloky..
8. Tablet - nosím jen když je nálada nebo extra nuda



9. Deodorant - po škole chodím cvičit anebo i po tělocviku
10. Pudr - hodí se, protože ke konci dne už mám mastnější pleť
11. Hřebínek - vlasy mám pořád zacuchané a hodně husté, takže je celkem problém si udělat hezky vypadající culík
12. Korektor - nosím jenom když se objeví na obličejí nějaká katastrofa
13. Sbírka všelijakých rtěnek a balzámu - nevím proč, ale vždycky si musím na rty napatlat rovnou tři různé odstíny, než jsem konečně spokojená s výslednou barvou :D




14. Sluchátka - často na ně zapomínám a hrozně mě to vždycky štve při cestě domů
15. Klíček od skříňky - připla jsem si ho k náramku, tak jej nemusím nikde lovit, jde dobře najít a přinejhorším si ho můžu hodit i na ruku ;)
16. Čínské pero - Jediné pero, s kterým můžu v klidu psát. Jsem v tomhle ohledu dost vybíravá
17. Zvýrazňovače,tužky...




18. Pití
19. Svetřík na cestu do školy - když je zima
20. Čepice - protože bez ní by mi hned ráno zvhly vlasy a vypadala bych "trochu zvláštně"





A konečně všechno pohromadě i s kabelkou :)
No nosím toho celkem dost, když se na to tak dívám :D A to jsou spíše jenom ty nejvíc základní věci.




Ale pořád na tom myslím nejsem hrozně. Jak vždycky vidím co všechno některé holky nosí, tak se popadám za hlavu :D A co vy? Nosíte jenom to co potřebujete, nebo spíše úplné zbytečnosti? Já se snažím také nosit co nejméně věcí proto, že když je taška už moc těžká, bolí mě v zádech..




Žádné komentáře:

Okomentovat