neděle 6. října 2013

Říjnový HAUL 2013


Ahoj! Víkend končí a já píšu takhle pozdě večer další článek. Celkově se mi tento týden moc nelíbil, byl takový divný..a další bude ještě divnějši..Nebo spíše děsnější. Píšeme snad ze všech předmětů co kdy existovaly a já pochopitelně nic neumím, z toho třičtvrtinu ani nechápu, takže nevím, jak to budu řešit :D No, to je jedno, musím myslet pozitivně a nějak ten nadcházející týden přežít. V pátek jsem si udělala trochu větší nákupy, splnila si pár bodů ve svém wishlistu a tak vám chci své úlovky i ukázat. Nečekejte nic extra, prostě klasický menší haul. To víte, tak na večer už se mi nechce nic dlouhého sepisovat a hlavně vůbec nestíhám (Nesnáším biologii!)..






Začněme tedy oblečením. Tento svetřík je prostě dokonalý. Není nijak extra hrubý, takže nositelný po celý rok, úžasná béžová barva s černým lemováním a hlavně fajn třičtvrteční rukávy. Celkově jde o hodně příjemný materiál :) Koupeno v Reservedu za 350,-






Dalším kouskem v mém šatníku je tohle úžasné roláko-tílko v černé barvě prošité třpytivými nitkami. Mamka říkala, že vypadá trochu moc společensky, spíše na nějaký ples. Potom ale sama uznala, že na těle vypadá moc hezky, elegantně, ale i na běžné nošení. Tohle je přesně střih pro mě, protože mám ráda trička bez rukávů, ale zase moc nemusím tílka s velkým výstřihem. Tady je to vyřešené opravdu jako na míru pro mě :) Koupeno v C&A opět za 350,-




Všimli jste si někdy, jak jsou takové obyčejné tepláky předražené?! Nemyslím takové ty ošklivé tepláky, ale spíše ty hezké, co pěkně sedí a vypadají na těle pěkně..Našla jsem je, sice cena dost šílená na obyčejné tepláky, ale už byly třeba, protože jsem už neměla žádné na cvičení. Navíc je to super střih, dole jsou zůžené skoro jako legíny a nahoře naopak volnější. Jsou vážně super, nebála bych se v nich jít po ulici. Koupeno v Reservedu za 300,-












Miluji tuhle čepku! Minulý rok jsem nosila moji milovanou beranici, ale tu jsem bohužel omylem někde nechala a už nenašla :( Takže jsem si musela letos koupit jinou-novou. Po dlouhém zvažování jsem zjistila, že mi docela dost sedí tenhle úplně klasický typ čepice. Žádné bambulky, copánky, kožíšek..prostě úplná klasika s dost výstižným WHATEVER. Mám z ní vážně radost :) Koupeno v Tally Weijl za 250,- (K dostání ještě v červené barvě s nápisem AWESOME)













A teď už pryč od oblečení. Měla jsem takovou tu zoufalou potřebu si koupit nějakou knížku. Sice nic extra, ale už jsem dlouho po ní koukala ve slevách. Jde o Banku těl - Mladší od  Lissy Price. Opět jde o dystopii, budoucnost, válka, krize, měnení těl a tak dále, prostě můj styl :D Docela jsem se už i začetla, děj se mi líbí a miluju tu obálku! Koupeno v Dobrovském za 99,-




















A nakonec kosmetický bonbonek. Novinka, řasenka od Maybelline Big Eyes! Tak dlouho jsme už potřebovala novou řasenku, jsem děsně ráda, že už jsem se konečně odhodlala si ji koupit. Tahle je navíc dvojfázová s jedním kartáčkem na horní řasy a s druhým na spodní řasy. Brzy bude i recenze. Koupeno v DM za 170,- (Se slevovou knížečkou je myslím o 20% levnější, já jsem si ji samozřejmě nechala doma ...)


Žádné komentáře:

Okomentovat