středa 30. října 2013

Nivea tělové mléko do sprchy / recenze



Značka : Nivea
Název : Tělové mléko do sprchy
Cena : 90,- za 250 ml/ 120,- za 400ml (cca)

Co slibuje?
•Lehké složení s mořskými minerály poskytne normální pokožce dlouhodobou a intenzivní hydrataci.
•Unikátní formule se po nanesení na vlhkou pokožku okamžitě vstřebá a po opláchnutí ji zanechá úžasně jemnou, hebkou a voňavou.
•Poté se stačí pouze utřít a je možné se ihned obléknout. Není potřeba použít běžné tělové mléko, pokožka má již veškerou péči.
•Uspoří Váš čas – není třeba čekat, až se vstřebá.







Design, balení a aplikátor
400 ml balení je opravdu velké a proto se nemusím tak strachovat, že hned dojde. Vzhled je jednoduchý, hezký, typický Niveovský. Přesto je trochu zvláštní že aplikátor je jakoby dole a proto proto sprcháč nemůžu postavit na sv é místo před tím, než jej zavřu, což je docela nepraktické (řekněme že se opravdu sprchujete, v ruce držíte sprchu, ale jak chcete jednou rukou ten sprcháč zavřít, ještě navíc když máte na ruce obsah, který chcete použít? Toť má teorie, ale vážně je to trochu nepraktické :D)

Vůně
Opět vůně, která by se dala od Nivey očekávat. Žádná silná parfemace.

Aplikace, konzistence..
Konzistencí jde o trochu tekutější klasické tělové mléko, roztírá se skvěle, bez problému. Při oplachování ještě nějaká ta trocha na těle zbyde, nevím, jestli to má být účel, anebo se skutečně musí všechno odstranit už při oplachování. .

Účinky
A konečně jsou zde ty slavné účinky. Je mi líto, ale já žadné extra účinky nenašla. Pravda, nemám skoro vůbec suchou pokožku a pokud ano, tak jedině v té pravé zimě. takže se ještě možná účinky dostaví, ale zatím nevím co na to říct.

Celkové hodnocení
Určitě musím Niveu pochválit za naprosto revoluční nápad, nikdy jsem o sprchovém mléku předtím neslyšela a skutečně to usnadňuje práci. Jenže..Byla zde poznámka, že ušetří čas..Mě ale pořád nedochází, jak ušetřím čas, jestli se namažu ve sprše anebo až venku :D Krom toho tohle se musí ještě oplachovat narozdíl od obyčejného mléka. Takže podle mě jde zde jen o tu výhodu, že nebudete celí upatlaní od klasického mléka a můžete se hned obléct, aniž by se na vás všechno lepilo ;) Nápad pěkný, pokožku určitě nějakým způsobem vyživu, v tomhle Nivei opravdu věřím. Účinky uvidím asi až v zimě, prozatím jsem ale spokojena a mám alespoň lepší pocit, že to nezanedbávám. Přiznávám, že předtím jsem se normálně moc tělovým mlékem nemazala.
Ale abych vás neodradila, co jsem tak četla recenze, je tohle mléko hodně oblíbené a hodně si ho chválí! A věřte tobu nebo ne, mě trvalo skoro dva týdny, než jsem ho sehnala, jaky o něj byl zájem :D

• K dostání jsou dva typy. Bílé balení je určeno pro normální pokožku. Modré balení pro hodně suchou pokožku.






Žádné komentáře:

Okomentovat