sobota 16. června 2012

Wishlist 1.0


Ahoj, dneska jenom wishlist. V pondělí se chystám na nákupy a upřímně se hrozně moooc těším, protože jsem naposledy byla na nákupech před dovolenou - a to už je vážně dlouhá doba.
Jen tak mimochodem, už od včerejška jsem se  měla učit do chemie, ale pořád nic a dneska ten den strašně utekl. Ještě ke všemu mám takovou divnou náladu jako by bylo úplně všechno na houby, hrůza :-)

Trochu přiblížím můj wishlist
Ruku mám v ortéze, takže žádné nákupy oblečení nejsou možné....
1. Z DM slevové knížečky si chci koupit zlevněný pudr od Rimmel Stay Matte, který po slevě stojí 88 a už nutně potřebuji nový.
2. Jako obvykle nemůžu pozapomenout na nějaký ten lak..Docela se mi zalíbil ten žlutý od Essence anebo nějaký zelený.
3. Ten od Dermacolu asi konkrétně ne, ale chci se podívat po nějakém tonovacím krému nebo BB creamu. Máte nějaky tip?? Budu ráda když mi poradíte, protože já vůbec nevím :-)
4. Oblíbená slupovací maska od Ryoru. Už nějakou dobu po ní toužím a navíc jsem zjístila, že je u nás ve městě spešl Ryor prodejna takže se tam určitě půjdu podívat.
5. Nutně potřebuji tužku na oči! Hrůza, vážně. Všechny se roztíkají nebo lámou. Slyšela jsem že klasická tužka od essence je fajn, tak si ji asi koupím. Nebo znáte nějakou jinou dobrou??
6. Docela mě zaujalo zpevňující mléko od Nivei, ale nevím jak na tom budu s utrácením. Pokud něco jiného neklapne, tak si ho koupím...
Ale asi spíše ne, protože jsem si ted ještě vzpomněla, že si chci koupit něco od Dove kvůli té akci, pak ten nový odlakovač od Essence a málem bych zapomněla na Elle...
Ajaj, to se mi to zase nahrnulo :D Naštěstí mám ted docela našetřeno, ale stejně...


Tak,já se s váma loučím a nezameňte mi poradit s tím tonovacím krémem, BB creamem a tužkou na oči :-)




2 komentáře: