středa 27. června 2012

Essence Let´s get lost

Krásnou středu přeji ;-) 
Začínám mít docela nervy, protože zítra máme poslední zvoněni... Takže to chce nějaký pořádný kostým. Ach jooo, já takové akce vůbec nemám ráda, protože z toho vždycky číhá nějaká pohroma nebo trapas :D Mám nafoceno hodně fotek k recenzím, takže..Jo! A málem bych zapomněla.. Už nemám ruku v ortéze a začínám ji rozhýbávat v bazénu a tak, je to takový divný pocit ale snad to bude ok.. teď už ale k tématu článku!


Essence "Let´s get lost"


 

Dneska jsem si speciálně na zítřek lakovala nehty mým novým lakem od Essence s názvem Let´s get lost, tedy něco jako pojďme se ztratit. já osobně zbožňuji modrou, takže už v lahvičce mě okouzlil. Na nehtech je ale taky super... Sice nejsem na takové zářivé barvy moc zvyklá, ale stejně je to krásná barvička. Stačila pouze jedna vrstva což je taky výhoda, protože u jiných laků musím dávat i třeba 3 vrstvy. Zdá se mi, že se i lépe nanášel a zasychal, ale to bude možná použitým podkladovým lakem o kterém napíšu zase někdy jindy.

Jak se líbí vám?

Pejsek v pozadí :D


2 komentáře:

  1. nádherná modrá :) a s tím posledním zvonění držím palce, určitě to bude super :) doufám, že nám pak ukážeš kostým, co jsi nakonec vymyslela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Né nadarmo se říká, že modrá je dobrá! ;)

    OdpovědětVymazat