sobota 23. června 2012

News 1.3

Přeji krásnou sobotu!
Po včerejším článku nějak nemám náladu psát něco delšího a tak mě napadlo, že bych občas mohla napsat klasický novinkový článek. A právě že v tomhle období je tolik novinek, že k tomu vyhradím rovnou celý článek. Shrnu to do několika bodů ....

News 

 


1.  Já

Nejdříve asi začnu u sebe. Čeká mě úplně poslední týden na základní škole. Je mi to hrozně líto, protože s nima jsem se vídala 9 let po celý rok..A najednou bum a každý bude na jiné škole a třeba se už ani neuvidíme. Takže si to ted ty poslední dny snažím co nejvíce užít a pak hurá na střední...Anebo spíše hurá na prázdniny :D Krom toho budeme mít ve čtvrtek poslední zvonění, což znamená že se všichni převlečeme do různých kostýmu a budeme podepisovat lidi a tak :D Možná to znáte, u nás je to prostě taková tradice. Měla jsem pěknou depku, protože jsem nevěděla za co se převleču, ale nakonec mi přecijen babička vnukla nápad a bylo to. Zatím nebudu říkat, ale pak určitě budou fotky a tak :D

2. Blog

Odběry se opšt hezky rozrostly a teď už to míří k patnáctce. Psala jsem o tom už dříve, ale co nevidět chci uspořádat giveaway na limitovanou edici od Essence Ready for Boarding, takže se máte na co těšit :-) Všem děkuji za komentáře a návštěvy!

3.Blbosti v krátkosti :-)

-  V úterý jdu na kontrolu s tím ramenem, tak doufám že už mi sundají ortézu
-  Brýle z Elle jsou prostě dokonalé, za tu cenu se to vyplatí :-)
- Miluji třešně a jahody :D !
- Večer strčte do zásuvky bzučák - komáři se teď nějak rozjeli
- Konečně jsem si koupila super tužku na oči, která se nerozmazává!
- Nesnáším vedro!
- Essence má novou českou FB stránku, jupí!
- Asi jsem blázen, ale nemůžu se dočkat až bude zase září :D Pro mě jsou prostě prázdniny vždycky takové lenivé..

4. Konec "proslovu"

Tak jo, snad jsem řekla všechno co jsem měla na srdci, v úterý už snad budu mít dvě ruce a tak se bude fotit a psát :-) Už se na to moc těším. Mějte se krásně a ahoj zase zítra!


Žádné komentáře:

Okomentovat