středa 13. června 2012

Lak na vlasy a pěnové tužidlo LONG REPAIR

Ahoj ahooj!
Už je tu 9 odběratelů a já začínám uvažovat o giveaway, tak šup šup ať je tu ta desítka a pak začnu vybírat nějaké ty dárečky :-) Zlomené rameno už tolik nebolí, zítra jdu na kontrolu takž se docela bojím, ale snad to bude ok. Navíc mám příšernou nákupní horečku, takže asi v brzké době čekejte můj wishlist :D
Ale ted už k dnešní...Recenzi!

LAK NA VLASY A PĚNOVÉ TUŽIDLO

Nivea LONG REPAIR



Nivea Long Repair - Styling spray

Lak na vlasy - chrání od kořínků - po celé délce až ke konečkům a umožnuje tak jejich zdravý růst
                    -  zachová tvar účesu po celý den, neslepuje vlasy
                    -  vlasy budou lesklé, hebké a pružné

Celkově moc laky na vlasy nepoužívám, jenom jsem tochtěla vyzkoušet. Tenhle jsem dostala na Vánoce, má hezký obal a dobře se nanáší ve spreji. Nemám mu co vytknout, myslím že svůj účel plní a vlasy jsou opravdu takové zdravější. Zdravější proto, že třeba já mám po umytí hlavy vlasy strašně suché a vypadá to hrozně, takže po nanesení laku vlasy hned vypadají tak zdravěji :) Nemyslím si, že by zachovával tvar účesu celý den, ale pro menší kosmetické úpravy je super


Nivea Long Repair - Styling mousse

Pěnové tužidlo - Trojí ochrana a extra silná fixace
                       -  chrání od kořínků - po celé délce až ke konečkům a umožnuje tak jejich zdravý růst
                        - speciální thermo care formule chrání vlasy během fénování a teplo přeměnuje v extra péči
                        - dodá vlasům objem a zajistí dlouhotrvající tvar účesu
Tužidlo vůbec nepoužívám,připadá mi tak nějak navíc a moc jsem nepochopila tu thermo ochranu..Snad si nemyslí že si budu celou hlavu patlat tužidlem :D S takovou bych si tu hlavu mohla rovnou umýt znovu. Naopak, když jsem zkoušela různé účesy tak opravdu drží a moc hezky voní. Takže pro ty co tužidlo používají a tvoří různé účesy, tak určitě doporučuji, ale pro ty lenivější ( například já) je to zbytečné ;-)





1 komentář:

  1. Mám podobné, já se ve značce NIvea moc nezvyznám, takže jen podobné :D a jsem s nim spokojena :)
    a přeju ti abysi už neměla jenom 10, ale třeba alespoň 50!! :))

    OdpovědětVymazat