úterý 3. července 2012

Oblíbenci za měsíc červen

Oblíbenci za měsíc červen!


konečně jsou tady mí oblíbenci. Bylo třeba všechny produkty dneska nafotit a to vůbec nebylo snadné. Zvlášť v tom případě, že jsem fotila odpoledne na balkoně ve 38 stupních. Takže opravdu těžký úkol pro mě. Celý den se válím u bazénu takže to nějak přežívám, ale i tak bych už chtěla trochu toho deště! Jinak mé oblíbence jenom tak letmo zmíním, protože recenze extra na ně určitě ještě později budu dělat ;-)




1. Tužky na oči - Long Lasting od Essence a Khol Kajal od S-he
 Dlouho jsem hledala nějakou pořádnou tužku na oči  a tento měsíc se mi konečně zadařilo. Černá tužka od Essence je super v tom, že je vysouvací, tím pádem ji nemusím pořád strouhat a ani se nemůže trvale zlomit. Přestože krásně kreslí, vůbec se nerozmazává a název Long Lasting opravdu splňuje. Modrá tužka od She je naopak úplná krizovka, protože jsem potřebovala modrou tužku na poslední zvoněné do školy. Opravdu se to vyplatilo a teď ji používám i na normální denní nošení, protože je opravdu krásná tyrkysová a dovoluji si říct, že mi i sedla :-)


2. Pudr - Mattfiying compact powder od Essence
Starý mi došel a tak přišel na řadu tenhle. Jsem z něj téměř nadšená, protože jsem si ho hned moc oblíbila. Výhodou je, že je světlejší, za což jsem ráda, protože většinou si vybírám samé tmavé věci :D Krytí je fajn, barvu dělá dobrou a zmatnění nějak extra neřeším, protože v tomhle vedru myslím nepomůže ani ten nejůžasnější pudr na světě :-)





3. Dove mýdlo a Dove Beauty Fresh deodorant
Dove jsem si tento měsíc vyzkoušela opravdu hodně a naprosto jsem se zamilovala do jejich klasických mýdel, které jsou příjemně krémové, krásně voní a...při každém mytí mám prostě z toho dobrý pocit. Druhým objevem pro mě byl Dove deodorant s krásnou vůni po granátovém jablku. Celou dobu jsem používala Rexonu, takže mě tento přechod opravdu překvapil.



4. Esenciální olej do koupele od Yves Rocher. 
Tento měsíc byl olej zadarmo jako dáreček a musím říct, že se opravdu vyplatil. Nejen že je v docela obřím balení, ale voní krásně, já z něj cítím hlavně karamel a něco jako káva nebo oříšky. Olej je dobrý do koupele nebo i k mytí ve sprše a já osobně, vzhledem k tomu že mě stál nula korun jsem si ho opravdu oblíbila.



5. Dermacol Matte Cover Make-up
Ještě si pořád nejsem jistá jestli patří do produktů, které mě překvapily nebo spíše zklamaly. Má své chyby, má jich docela hodně, ale i přesto se mi teď na léto zamlouvá, má hezkou barvu a mám z něj dobrý pocit. Ale...No, však ty "Ale" zmíním v recenzi, kterou určitě můžete v brzké době očekávat.



6. Lak na nehty od Essence z řady Fruity 
Do tohohle laku jsem se zamilovala už na první pohled. Zelenou mám moc ráda a už dlouho jsem hledala nějaký hezký odstín. Tato je krásně světlounce zelená s trochou třpytek a vypadá prostě nádherně. Sice přiznávám, že jsem ho ještě ani nezkoušela na nehtech, ale já jsem prostě zamilovaná už jen do té lahvičky :D Jen tak mimochodem, stejně tak jsem zamilovaná do "sesterského laku", který je ale v růžové barvě a take se už na něj chystám :-)




7. Gabriella Salvete - Duo očních stínů
Největší objev za tento měsíc. Ne, nekoupila jsem ho, ani jsem ho nevyhrála, ani nezdědila a ani nedostala. Já jsem ho našla zcela náhodou v krabici mezi hromadou bince a to ani nevím, že jsem si ho někdy koupila :D Myslím že je ale od mamky a já ho kdysi ukradla a už nevrátila :D Takže pro mě je to vážně překvapeni, protože stíny jsou opravdu zcela nové a obsahuje krásně pigmentovanou stříbrnou barvu ( která vypadá na fotce do fialova, ale není ) a jako druhá je to tmavá barva do fialova, taky moc krásná. Prostě jsem nadšená, co všechno se může po letech najít :-)



!!!

Dále bych ještě chtěla zmínit úžasný dárek z nynějšího vydání Elle, tedy brýle, které úplně zbožňuji. A ta hlavní věc! V Yves Rocher jsou různě po pultech naskládané letní slevové knížečky, které jsou zdarma, takže si pro jednu rychle zaběhněte, protože jsou tam úžeasné slevy jako například 2 za cenu jednoho, 30% sleva na výrobek z líčení a jinou kosmetiku, 35% na parfémy, 40% sleva na výrobky z péče o tělo, 40% sleva na odličovače, dárek zdarma v měsíci srpen...A navíc když využijete 4 slevy, dostanete zdarma sprchový gel a nádhernou plážovou tašku. Jsem z toho prostě nadšená, protože slevy jsou opravdu velké, takže honem si taky běžte pro jednu knížečku stejně jako já :-)

!!!

Mějte se krásně a ahoj!


1 komentář:

  1. mám moc rády tyhle příspěvky s oblibeny, moc povedeny prispevek!

    OdpovědětVymazat