čtvrtek 12. července 2012

Diary - Patnácté narozeniny!

Ahoj všichni!
Tak se zase po delší době hlásím. Možná jste to nepostřehli, ale v neděli jsem měla patnácté narozeniny a v úterý dvoudenní oslavu, která zahrnovala spaní ve stanu..Plus ještě jedna kámoška tu byla na dvě noci, takže vlastně až dneska odpoledne jsem se dostala k blogu :-)
Možná vás moc nepotěším, ale tento článek bude vyloženě narozeninový :-) Určitě se chci zmínit o oslavě a dárečcích a mimojiné zhodnotit můj 14.rok života a udělat plány na ten 15.rok.



"Život je jak silnice. Není jen rovná. Je plná zatáček, různých překážek, objížděk i výmolů. Proto musíš znát, kdy žít naplno a kdy ubrat, a kdy na chvíli zastavit. A kdy se rozjet opět dál.Ať tvá cesta je dlouhá. Bez nehod. Po cestě ať poznáš mnoho nového. Hodně přátel, kteří dobře poradí a pomohou, jak jet dál, jak by sis přál."
"Nedovol, ať je život jen vyhlídkový let, prožij ho naplno,a to hned teď..."


Pro mě byl tento rok hodně zlomový. Vždycky jsem měla tak trochu sklony být více pozadu než ostatní. Zatímco jiné holky už koukaly po klucích, já si ještě pořád hrála s panenkami Barbie nebo četla dětské časopisy. Ve chvíli kdy se holky začaly malovat, já objevila dívčí časopisy a od rok později lesk na rty.. všechno se se mnou prostě pomalu táhlo a já byla srdcem a duší pořád ještě malé dítě. Zajímavé, jak jsem se ale ve 14ti letech změnila.. Především pak právě v tomto roce.  Objevila jsem lakování nehtů, kosmetiku a líčení a já začala být naprosto úchylná do nakupování v drogerii. Změnila jsem účes a hodila si pěšinku na levou stranu... Ještě více upevnila vztah s mou kamarádkou ale našla si i hodně nových. Začala jsem si kupovat časopisy, které čtou i dospělí a ty dívčí naopak strčila do krabice...Založila jsem si blog, který si většinou píšou holky co chodí na vysokou - já teď sotva dokončila základní vzdělání. V tuto chvíli se pohybuji převážně ve světě dospěláků nebo alespoň těch starších - ten svět se mi moc líbí..Připadá mi jako by najednou všechno mělo smysl a jsem se svou momentální osobou moc spokojená. Ale vím, že tento rok to bude ještě lepší. vždyť tohle je teprve začátek :´) Těším se na novou školu, nové přátele, chci začít chodit do taneční školy a do školního kroužku.. Nebudu si hrát na dospělou, protože vím, že tam někde jsem ještě pořád dítě, přesto mám ale z téhle změny radost. Chci si svůj patnáctý rok opravdu užít a objevit spoustu nových věcí. Věřím, že ten následující úsek mého života bude stejně tak překvapivý, jako byl právě tento. Chci aby můj život nebyl jen vyhlídkový let, chci ho prožít naplno...A to hned teď! 


Nějaké fotky dárečků z kterých mám opravdu velkou radost - mooc děkuji!


2 voňavky mě hodně potěšily, protože já většinou moc voňavky nekupuji a nebaví mě je vyvbírat :D Puma voní vážně krásně, taková sportovní,...

Svíčka s vůní tropického ovoce mi už dva dny provoňuje celý pokoj, mňam :)

Naprosto dokonalý lak na nehty od Oriflame. Už jsem ho zkoušela a je to prostě dokonalost. Co nevidět budou fotky, protože ta barva je vážně božská!




Let´s shop :D



Hodinky se sovou jako přívěsek

Úžasný náramek! Kdysi jsem měla podobný, ale ztratila jsem ho a byla jsem z toho fakt smutná. Kamarádka věděla, jak mi udělat radost :-)

Roztomilé třičko s želvičkou :-*
 


Snad jsem vás neunudila k smrti, ale vzpomínky se prostě někam musí zapisovat. Ráda píšu takovéhle posty a potom když si je třeba za pár let přečtu, opravdu se nestačím divit :-)) Mějte se krásně a užívejte prázdniny ;-)
 

10 komentářů:

  1. Vsechno nejlepsi, 15 to je krasnej vek, uzivej zivota plnymi dousky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, ty jsi musela bejt hrozně hodná, když jsi dostala tolik krááásných dárků! ;-)
    Moc ti blahopřeju a užívej si "sladkých 15"!
    Brzy zase na napsanou!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. jé, všechno nejlepší ;) hezký dárečky

    jsem novým sledovatelem a těším se na další příspěvky, budu moc ráda, když se zastavíš u mě, třeba se ti bude taky líbit ;)

    pusu, Ž

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krasne darceky a vsetko najlepsie:)

    OdpovědětVymazat
  5. Všecho nejlepší! máš krasny blog :) http://mylittlefashionsins.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Není kam spěchat, já sezačala malovat v 18ti, po klukách koukám od 16ti a v hospodě jsem poprvé byla ve 20ti a vůbec si nemůžu ztěžovat, vše má svůj čas :-)... přeju vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  7. všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Věechno nejlepší:* a pořádně si to užij jak se má patří:))

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi sa mi páči ten článok čo si napísala o tvojom živote :) A máš sa na čo tešiť 15-tka je oveľa lepšia (a 16-tka ešte viac) . Takže ti prajem len to najlepšie k narodeninám, udrži si tento životný elán aj ďalej :) A darčeky sú veľmi pekné :)

    A máš pekný blog

    OdpovědětVymazat