neděle 8. prosince 2013

Favorité za měsíc...Říjen+Listopad 2013

Ahoj ahoj! Je teprve čtvrtého, ale mě už připadá jako by byla polovina měsíce a Vánoce se blíží šílenou rychlostí. Věřili byste tomu, že mě to i celkem štve? Chci stihnout tolik věcí a času je tak málo. Nicméně, vrhněme se rovnou na můj soupis všelijakých oblíbencu, tentokrát za listopad i říjen.. 




Žádný :O Nechápu jak je možné, že jsem si za dva měsíce nekoupila a neoblíbila nic nového. Zkrátka a dobře, mám teď své stálice a nehodlám nakupovat zbytečnosti. V poslední době mě v drogeriich nic moc nenadchlo.


 To stejné jako u Make-upu. Momentálně používám na pleť řadu Wonder Pore od Etude House, o které jsem se zmínila už v minulých oblíbencích. Nebojte, recenze jednou určitě bude :D

 

Nejvíce jsem si oblíbila tyto dva laky od Rimmel z řady I ♥
Zelený odstín se jmenuje I WEDGE OD LIME 401
A modrý odstín, který je opravdu přenádherný se jmenuje LOAFER LOVE FOR YOU 405



                            

Tapi Tea, Tapi Tea ...TAPI TEA!! Vím že hodně lidem to nechutná, předraženy studený čaj, ale prostě...jsem na tom závislá :D

       

Už jste někdy zkoušeli pravé korejské ženšenové bonbony? No, řeknu vám, smrdí to hrozně, musím se hodně přemlouvat, abych to vůbec dala do pusy. Chutná to dost divně, ale pak si na tu chuť zvyknete a je to fakt dobré. Ale je to prý hodně zdravé a přímo energetická povzbuzovací bomba, která by se už večer ani neměla jíst. Snědla jsem v hodině matiky a hned mi tak nepadaly víčka. Opravdu mám z tohohle balíčku radost, protože v čr to opravdu běžně neseženete.





Jednoznačně HUNGER GAMES. Byla jsem v kině a jsem nadšená. Film se mi moc líbil, překvapil mě a rozhodně se o hodně zlepšil oproti prvnímu dílu.
Můj dlouhý review se všemi kecy a názory o tomto filmu si můžete přečíst ZDE

 


   

Banka Těl Mladší pro mě byla taková oddechovaka, ale VAMPÝRSKÁ AKADEMIE mě šíleně překvapila a nadchla už od úplného začátku. Kniha mi ležela skoro rok v poličce a teprve teď jsem se ji odhodlala přečíst. Nechápu, jak jsem mohla tak dlouho váhat. Miluji styl psaní autorky a hlavně miluji hlavní postavu :D



 


Zimní bunda Zara 2800,- 
Džíny Reserved 800,-
Ze zimní bundy jsem obvzlášť nadšená. Byl pro mě opravdu velký problém nějakou najít, která by mi seděla a nevypadala v ní jako tučňák :D Pokud ale opravdu hledáte kvalitní, krásně vypadající bundu, určitě zajděte do Zary. Krásná barva, kapuce, kožíšek, s páskem, skvěle sedí a ještě navíc mi v ní vůbec není zima ;)
No a džíny jsou taktéž naprosto úžasné. Skoro rok jsem nosila všelijaké barevné kalhoty, ale žádné z pravé džínoviny. Já jsem moc spokojená :)




 

Kim Jaejoong - Just Another Girl
Taeyang - Ringa Linga
Trouble Maker - Now








1 komentář:

  1. 1. Modrý lak je božský! ♥
    2.Tapi Tea určitě zkusím, vypadá moc dobře. :)
    3. Kde se dají sehnat ty bonbony? :D
    4. Hunger Games jsem taky viděla a jsem z toho úplně unešená ♥, akorát mě naštval tak otevřený konec. :/
    5.Knížky s upíří tématikou i filmy mám hrozně ráda! :)
    6. A ta bunda je úplně skvělá!

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat