pátek 23. listopadu 2012

Mé oblíbené youtuberky 1. - Addicted2TooFaced




https://twitter.com/addicted2toface
http://www.youtube.com/addicted2toofaced
http://followgram.me/addicted2toofaced


Holka s bláznivým úsměvem, projevem a gestikulací 13-ti leté holky. Tohle je Allie, které je ale ve skutečnosti už 16, přesto ale vypadá opravdu hodně mladistvě a i díky její poněkud temperamentnější povaze se na ní skvěle kouká. Ze začátku vám to možná bude připadat vážně divné, ale i já jsem si zvykla a vlastně ji mám teď moc moc ráda.
Na jejim kanále je už 342 videi a brzy bude mít 48 000 odběratelů. 


Její začátky
Videa začala ale skutečně natáčet před 3-mi roky a v té době skutečně 13 let měla. Mě ale naopak připadá že čím je starší tím více hyperaktivní :) Mezi její nejzajímavější videa patří určitě tzv. 5 tips on Friday, kde každý pátek ukazovala 5 různých tipů, které se týkaly opravdu čehokoliv. Někdy to byly úplné hlouposti ale jindy i užitečné věci které by člověka ani nenapadly. Přesto mi to připadá opravdu originální, protože podobné videa jsem u nikoho jiného neviděla a pokud ano, tak je to nápad právě od Allie.


Co točí?
Kromě 5 tips on Friday natáčí i Haul (nákupové) videa, makeup tutoriály nebo OOTD.




Zajímavost?
Skoro na každém kroku (občas ve videich ale hlavně na fotkách) je s ní její sestra, která má také svůj youtube kanál a Allie říká že její sestra je její nejlepší kamarádkou. Jsou si hrozně podobné a je vážně úžasné se na ně dívat, protože je vidět jak si rozumí. Když si vezmu jak se k sobě některé sestry chovají a nesnášejí se, tak tohle je přesný opak :)




Čím je pro mě zajímavá?
Není stejná jako ostatní..Nehraje si na klidnou profesionálku která má všechno tip top, ale prostě natáčí tak jak umí a skutečně nevypadá znuděně. Nejvíce se mi líbí její energie, kterou do videí vkládá a její 5 Tips On Friday jsou vážně fajn. Na Allie nekoukám úplně pravidelně, ale přesto jsem vám ji musela představit, protože v česku není moc známá a navíc je vážně povzbuzující, že k tomu abyste sklidili velký úspěch nepotřebujete vypadat dospěle ;D




Žádné komentáře:

Okomentovat