pondělí 30. září 2013

Beauty UK Pink Explosion No.32

Moji milí čtenáři, jsem zpátky! Ne, nikde jsem neodcestovala ani se mi neporouchal internet. Prostě jsem si po tom dvouměsičním nic nedělání zase musela zvyknout na školní režim a na blog nějak nezbyl čas a ani nálada. Ale říjen přichází a já bych chtěla zase pravidelně psát články, i když asi ne tolik jako o prázdninách. Však uvidíte :) Dnes jen tak na oddych vám musím ukázat další nádherný lak, který jsem si šíleně oblíbila.



Značka: Beauty UK
Limitovaná edice : xx
Název : Pink Explosion No.32
- ze srpnového Ladyboxu






Barva
Dříve jsem si myslela, že mi stačí jedna růžová barva..Ale už vím, že to je hloupost. Je tolik nádherných odstínů růžové, jako například tahle. Jde o hodně zářivou růžovou, skoro neonovou, ale zase ne tolik, aby mi připadala vyřvaná :)

Krytí + výdrž
Lak je kvalitní, stačí jedna vrstva, pro lepší pocit dvě. Výdrž je taky moc pěkná. V pohodě mi vydrží celý týden. I když mě kromě Essence laků vydrží skoro všechny celý týden, takže se to blbě posuzuje :D

Celkový názor
S Beauty UK jsem neměla žádné zkušenosti, vlastně tuto značku ani neznám, takže určitě to pro mě byla příjemná zkušenost. Nemám co vytknout, lak splňuje vše co od něj očekávám a navíc ta barva je prostě úžasná. Tak nějak mi zvedá náladu, svět je hned růžovější :))







 

Žádné komentáře:

Okomentovat